mhane Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 Ønsker å kjøpe 16" felger til E39 eller E38. Dekk er uvesentlig ettersom vinterdekkene mine skal på. Alle felger i rett dimensjon og inpress vurderes. Gjerne orginale felger, men alt som befinner seg i Bergensområdet er av interessse.
ChrZZ Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 Husk at hvis disse skal på E38-en, så må du passe på å ha senterringer hvis du får kjøpt felger fra en E39.
mhane Skrevet August 29, 2006 Forfatter Skrevet August 29, 2006 Yes, kjører med felger fra min gamle E39 nå. Kjøpte først 4 senterringer som dekkbutikk N.N sa var god knall. Men etter å ha undersøkt å regnet litt på det selv, bladd i produktkatalogen til et eller annet firma som selger senterringer, så har jeg nå helt optimale ringer Greit nokk at det ikke var mye forskjell fra det jeg hadde fått, men nå sitter det som spikret. Ingen vibrasjoner.
mhane Skrevet August 29, 2006 Forfatter Skrevet August 29, 2006 Poenget mitt med å spørre etter E39 felger også er jo å åpne markedet litt. Ikke så mange som skal selge sine orginale E38 felger her i Bergen
mhane Skrevet August 30, 2006 Forfatter Skrevet August 30, 2006 Greide etter mye strev å fikse de gamle felgene, så da slipper jeg å invistere i nye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå