2RE_Racing Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Skal gå til anskaffelse av BTR. Men det er jo så mange forskjellige.. Hva er best tror dere? Progressiv 1:7, 1:9 eller 1:12? Motoren det er snakk om skal få 535 lmm og dyser, (MLS og ARP om jeg får tak i billig) og en T3-04 turbin. Har planlagt original komp og innmat for øvrig foreløpig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 1,4:1 er mest brukt på dette oppsettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Eller du kan kjøpe en BEGI som har justerbare rate of rise, husk bare at det finns flere modeller alt etter applikasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Takker for svar! Vil helst holde meg til det hva kollevold leverer, ettersom jeg får godpris der... De fleste de leverer er 1,7:1. Har sett litt på BEGi, men har ikke funnet noen norske leverandører.. Og de er kostbare, fra 2000 kroner og oppover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Forresten, noen som veit hvor man får tak i overgang fra M12 til 1/2" UNC, som jeg trenger fra oljeuttaket til treveisblokka (turbo og målere)?? Har spurt på diverse rørleggerbutikker og marinaer, men ingen har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Forresten, noen som veit hvor man får tak i overgang fra M12 til 1/2" UNC, som jeg trenger fra oljeuttaket til treveisblokka (turbo og målere)??Har spurt på diverse rørleggerbutikker og marinaer, men ingen har... Tror TESS er din venn.De var ihvertfall min venn da jeg trengte noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Har en progressiv liggende som jeg kjøpte av Ola535i, men vet ikke hvilken rate den har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 Har en progressiv liggende som jeg kjøpte av Ola535i, men vet ikke hvilken rate den har. Heisann! Er dette en original BMW BTR? Er den beregnet for overtrykk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Nei er ikke orginal. OlaM535T brukte denne på det første oppsettet sitt tror jeg. Har ingen data på den i det hele tatt, men tror han kjøpte den av KRB eller hva det heter.. Du kan jo sende han en PM å spør om han husker noe hva det er for noe =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå