Gå til innhold

Tips til pakking av bil

klebefix
 Share

Anbefalte innlegg

VASKEMASKIN! rart at den stygge bilen ikke knakk sammen.. han fortjener en klekkelig bot, ville ikke vært den som kjørte bak han der hvis alt datt fra hverandre..

bedre å ligge bak lastebiler med gruslass?

har foresten sneia en sofa over sinsekrysset. det er sånne ting som sørger for at pendling ikke blir kjipt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff uff... Sku gjerne likt å vite hva han tenkte på når han lastet opp alt det der!!

Han ble stoppet midt på natta så han var nok bare lat og gjerrig og håpet han ikke skulle bli tatt..

LAT? Skulle hatt en medalje for å klare det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ifjor sommer kjørte jeg linje 20 fra skøyen og idet jeg skal stoppe på holdeplassen i bygdøy alle så smeller det noe helt sinnsykt i frontruta rett foran meg. holdt på å ødlegge undiken.. det var transporteren foran som hadde et kobberrør på tykkelse med en finger på taket,stakk ca 3meter ut. det klikka for en passasjer som løp ut av bussen,dro opp døra på bilen og tvang han til å teipe fast en pose på røret.

poenget er at det er ganske mange som tar litt lett på dette med lasting av bil. hvor mange har ikke sett folk kjøre fra maxbo med en1.5meters stabbel med gipsplater på taket festa med en eneste stropp,eller 5meters plankene fra hattehylla og ut sidevindu foran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, denne stakkars gamle Volvoen ser nesten litt baktung ut.... 8)

Men karen har jo iallefall brukt opptil flere stropper.....

Hva er forresten tillatt taklast på denne Sierraen som tråden omhandler, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, denne stakkars gamle Volvoen ser nesten litt baktung ut.... 8)

Men karen har jo iallefall brukt opptil flere stropper.....

Hva er forresten tillatt taklast på denne Sierraen som tråden omhandler, noen som vet?

ikkje sikker men hørt 70 kg er max taklast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...