Joachim ///Cabriolet Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 Legger denne inn for ei venninne. Hva mener dere hun kunne fått igjen for denne? Stereo kostet over 100 000 nytt for ca 2 år siden. Årsmodell: 1999 Km. stand : 165000 Beskrivelse spes. bil med stor Pioneer stereo, proff bygd. Bilen er premiert flere ganger,har deltatt i EMMA norway. Bygget av autolyd. For mere info ring Oddgeir på tlf 48135440 eller PM meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArildJr Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 150K vel? Har en kjenning som skal selge en 2001 320 med 45K lavere på telleren og den skal han ha 200 for.. selg stereoen løst heller..tror du har mer å tjene på det. Nydelig bil uansett! kunne godt hatt den selv jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Posted August 30, 2006 Author Share Posted August 30, 2006 akkurat det jeg mener også. Hun må jo ha utrolig flaks om hun finner den rette som en int i både bil og anlegg. Men prøver og selge bilen slik den står, så om noen er int må dere rope ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim_ Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 mye tenkte du deg? sånn ca.?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Posted August 31, 2006 Author Share Posted August 31, 2006 Den vil jo selvfølgelig ligge en god del over i pris i forhold til samme årsmodeller. Stereoen er bygget av autolyd og mener summen ble ca 130 000 for 2 år siden. Dette kan jeg sjekke siden det er ei venninne av meg som selger bilen og ikke meg. Men er åpen for bud! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Plow Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Vanskelig å selge noe slikt uten å tape masse penger dessverre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Posted September 1, 2006 Author Share Posted September 1, 2006 Det er jeg fullt klar over. Forventer heller ikke full pris for anlegget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 det er jo tross alt en 318i . men lykketil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Posted September 1, 2006 Author Share Posted September 1, 2006 Å det har med saken og gjøre? Er du flau av bilen du kjører? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 har ikke noe med det å gjøre! jeg har jo tross alt IS hahha nei du må opp på rekke6eren syns jeg! men nå er jo ikke jentene ute ettermotor! men ja sku helder ønske jeg hadde en 6er! vis det var det du ville få fram! men knall fin bil ikke noe å si på det Link to comment Share on other sites More sharing options...
maartn Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 det er jo tross alt en 318i . men lykketil Hindrer da ikke han i å få solgt bilen det? Er en grunn til at mange faktisk har 318. Fordi de kjøper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Posted September 1, 2006 Author Share Posted September 1, 2006 har ikke noe med det å gjøre! jeg har jo tross alt IS hahha nei du må opp på rekke6eren syns jeg! men nå er jo ikke jentene ute ettermotor! men ja sku helder ønske jeg hadde en 6er! vis det var det du ville få fram! men knall fin bil ikke noe å si på det nei, ville frem til at du hadde 318 selv. Dette er en show bil. Den gir nok oppmersomhet fra før. Tror ikke de henger seg opp i hvordan motor størrelsen er! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Posted September 1, 2006 Author Share Posted September 1, 2006 Fra nå av diskuteres denne bilen her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=295439#295439 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hylland Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Byr 105.000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen` Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Hvor mye sa du stereoen kostet sa du, sa du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts