wicky124 Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 da var jg ny på forumet..kan vel legge ut bilder av bilen min..hmm..litt dårlige bilder..menmen... km stand 206tusen med fullt service hefte..nye dempere,fjærer,skiver,klosser,calippere,eksos,vannpumpe,dynamo,dekk og felger tre uker før jeg hentet bilen..så denne er i ganske så god stand...Jeg er tredje eier på bilen og forrige eier hadde bilen i 10 år..overraskende lite rust..kun to flekker på passasjersiden.. felger og dekk er godkjent i vognkortet så politiet har ingenting å utsette på det..Den skal visst være chippet også, men sannheten i det vet jeg ikke..men den går iallefall ganske så bra..Men bensinforbruket kunne vært lavere... Men jeg er fornøyd og skal nok ikke selge denne med det første...selv om jeg er en supermercefreak... slik så den ut før; Og nå; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 fin bil, men skinnsetene dine ser litt grå ut på bildene. Trenger kanskje en oppfreshing og rens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Så ut som en stilren og pen bil Velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 fin bil, men skinnsetene dine ser litt grå ut på bildene.Trenger kanskje en oppfreshing og rens? baksetene er ganske så sorte og mørke..men setene foran er ganske så grå ja..skal nok få pusset og lakkert dem iløpet av vintern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Så ut som en stilren og pen bil Velkommen til forumet ja stilrenere skal den bli..få tak i m3speil med blinklys og no lexus lykter bak så blir det cool..godt mulig det kommer en spoiler på også iløpet av vintern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Hold deg for guds skyld unna Lexus lykter Pen bil ellers, grattis og velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Hahaha:D Pen bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Så ut som en stilren og pen bil Velkommen til forumet ja stilrenere skal den bli..få tak i m3speil med blinklys og no lexus lykter bak så blir det cool..godt mulig det kommer en spoiler på også iløpet av vintern... M3-speil og lexuslykter på E32?? håper du kødder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Håper det ikke finnest lexus lykter til e32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 dette var saker! sinnsykt fete biler. drit i kjipe m3speil og lexus lykter som burde være forbudt og heller sats på å trekke om forsetene i nytt,mykt skinn. disse bilene blir bare kjipe av styling... apropo mercedes. hvilken mercedes (i samme prisklasse) er alternativet til denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Veldig tøff bil du har.. selv ville jeg ikke hat slike felger, men meg om det. Bilen så pen ut! PS: tøff merc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 hehe..ja jeg kødda..eneste jeg skal ha på den er mørke lykter foran og angeleyes og klarglass lykter bak som er på e34..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Ser veldig fin ut. Hvor mye ga du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 hehe..ja jeg kødda..eneste jeg skal ha på den er mørke lykter foran og angeleyes og klarglass lykter bak som er på e34..hmm.. Ble beroliget nå ja! Men gjennomlyste vel faenskapen da du sa at du ville ha på spoiler.... Feit bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 hehe..ja jeg kødda..eneste jeg skal ha på den er mørke lykter foran og angeleyes og klarglass lykter bak som er på e34..hmm.. Ble beroliget nå ja! Men gjennomlyste vel faenskapen da du sa at du ville ha på spoiler.... Feit bil forresten! køddet jeg?eller....hmmm....hehe..men klarglass lykter rundt om, angeleyes og "nye" skinnseter foran blir det uansett..hmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå