Gå til innhold

wickys e32 735iA 1990

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

idag døde reversen på min også...betalte 2500kr for rubbing,polering,innvendig rens og smøring av all skinn på seter og dører...kjørte ut, koste meg i halvtime...skulle parkere..og da var reversen borte vekk...

Så utrolig kjedelig. Kan ikke helt forstå det. Har som du vet kjørt mye E32, men girkasse har jeg aldri hatt noe problem med. Hva har du tenkt å gjøre med saken ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. 3 girkassen som ryker. Beklager at jeg fniser, men det er jo helt skrekkelig. har hatt mange irriterende problemer med E32 selv, så jeg vet hvordan det føles. Trist nå som bilen din er så fin. Hadde vært fint å se noen bilder etter at bilen ble shinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
du raser jo girkasser oftere enn noen her fyller bensin jo :P haha

biler er til for å brukes...har en citroeng jeg kan kjøre pent med til og fra jobb :lol:

men faktisk..har virkelig grisa med denne girkassa i det siste..trykket inn sportknappen hele tiden og kick down all the way..sikkert en kompis min sin feil..han fikk seg 523iAT 98model så må jo flise han siden han har chippa bilen og greier..hehehehe

men noen som vet hva som kan være galt?i og med at den går i revers (merker trykket) og at den ruller bakover, men rister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

hmm..lenge siden update her nå..bytta kasse...den funka dårlig..slurer ganske så bra og girer vel ikke lenger enn til 3gir..hmm.. tror jeg bare er drittlei denna bilen as...hvor mye kan jeg få solgt denna for sånn egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stund siden nå wicky124 :-)

Kjedelig med autokassa di altså. Hvordan er mulighet for manuell kasse, moding fra annen kasse etc..?

Hvor mye den er verdt anner jeg ikke. Slik jeg så den ifjor vinter så den rimlig strøken ut men synd med kassa di ved salg sånn sett.

E34 neste bil da eller? Bunnsolide greier som skjeer lite med egentlig ;-)

p.s kan sikkert bruke over 1,5 liter på milla om den brukes men ellers femi forbruk, he he ;-):-)

Være med på neste Oslo treff om det blir flere eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa..seff:p vet du sikler på bilen min og drømmer om henne hver natt:p Åssen går bimmern din da?

GLENNO;Har jo att e34 også..røk motor på dem begge..toppakningen..en 518 og en 525..Nei blir nok merce om jeg skal bytte bil...stor S-klasse:)

Oslo treff?når har dette blitt arrangert?har ikke muligheten til å bli med før 18juli...får tilbake lappen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...