Glenno Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 joa..seff:p vet du sikler på bilen min og drømmer om henne hver natt:p Åssen går bimmern din da?GLENNO;Har jo att e34 også..røk motor på dem begge..toppakningen..en 518 og en 525..Nei blir nok merce om jeg skal bytte bil...stor S-klasse:) Oslo treff?når har dette blitt arrangert?har ikke muligheten til å bli med før 18juli...får tilbake lappen da:) Faan til uheldig kar da Her er linken til bimmers treffene i Oslo: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=78006&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 kaaaaan ha noe å gjøre med kjørestilen..menmen...ordner seg nok:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 lite med oppdateringer her..menmen..fikk endelig somla meg til og avskilta bilen..gadd ikke betale forsikring mer..menmen..så litt teit ut når hun stod der i all sin prakt, ren og pen uten skilt...Men hun fikk sånn Wicky skilt på istedet da...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Ja hva blir bilens sjebne videre wicky ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 var du i oslo her omd agen?syntes jeg så bimmern din..hmm... sjebne?vrakpant?hehe..nei...får selge patrolen og overhale kassa på sjuern også kjøre den..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Kjørte imellom Oslo lør morgen til Våler og tilbake igjen søn kveld. Kansje det er en dobbelt gjenger med bimmers merker på side rutene? Så du har ikke helt bestemt deg ennå da kansje? Fin bil så artig sett den på veien men kan forte koste litt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 hmm..om Nissan Patrol jeg har blir henta på tirsdagen som kommer nå for prisforlangende så sendes bimmern til overhaling av kasse..lei av å bli forbikjørt av idioter mens jeg kjører treeeeiiiiiiig bil:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Solgte lexusen eller var det ikke skilter på den? Ja håper du får prisforlangende slik at vi får se direktør bilen igjen på veien . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 lexusen ble solgt for en stund siden og de penga gikk til mitt feriebudsjett:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 ser ut til at det blir girkasse overhaling iløpet av uken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Det blir bra! er jo en meget pen e32 du har for hånden der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 ja pen og pen...all denne lagringa i garasje har gitt den litt rust her og der..men blir nok å se på veien igjen iløpet av uken om mekanikeren gjør som avtalt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 noen som har en formening om hva bilen vil være verdt med overhalt girkasse med kvittering og 1års garanti, eu ok og avgifter betalt?to små rustflekker og noen riper i karosseriet men ellers fin.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Hva er km stand på denne da? Må ikke selge godbilen!! hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 gått 219k med service hefte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå