Gå til innhold

wickys e32 735iA 1990

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. skal lakkere både 3'ern og sjuern før jul!, har god pris på hellakkeringer, men veit at disse felgene kommer til og kle sjuern min noe så jævlig bra etter lakkering. skal hente 4 stk nye dører i oslo den helga høstmønstringen er, så får sett bilen din deroppe på søndagen der!

-hylle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..fått beskjed om at han endelig er ferdig med å overhale kassa..bytta all innmat og pakinger og oljeretur og shit... ikke at jeg skjønte hva han mente..hmm...Men skulle visst montere kassa ikveld så da håper jeg at jeg kan kjøre bilen igjen ikveld og fremover:) Men med min flaks så er det garantert noe som dukker opp slik at jeg ikke får den kjørbar før om to tre år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehhe, da får du handle en svensk 740/750, å så hiver du alt over på din.

det har jeg gjort med 3'ern min nå! totalt rustfri og 2 dørs. brukte 8 timer hver dag i 5 dager..

et helvete å skru på rustne skruer osv. men fy faen så gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jeg gjort med 3'ern min nå! totalt rustfri og 2 dørs. brukte 8 timer hver dag i 5 dager..

Så var det det med å bruke så mye tid på å gjøre en jobb jeg har null peil på:P så tviler på at jeg gjør motor bytte..altfor mye jobb:p

wicky124 er LAAAAAT!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det det med å bruke så mye tid på å gjøre en jobb jeg har null peil på:P så tviler på at jeg gjør motor bytte..altfor mye jobb:p

wicky124 er LAAAAAT!! 8)

hheehe, aldri bytta motor før jeg heller, før jeg bare gikk igang forrige uke. brukte som sagt 5 dager,men har vanvittig med sår og helvete over hendene mine.

Nå er det bare lakkering som mangler forsåvidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...