wicky124 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 igrunn ikkeno i år...får holde med en megakostnad for girkasse overhaling as.. har ikke såååå masse penger..hehehe..men sorte felger vil jo ikke kle din sølve da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 hehe.. skal lakkere både 3'ern og sjuern før jul!, har god pris på hellakkeringer, men veit at disse felgene kommer til og kle sjuern min noe så jævlig bra etter lakkering. skal hente 4 stk nye dører i oslo den helga høstmønstringen er, så får sett bilen din deroppe på søndagen der! -hylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 ja håper han mekanikeren er ferdig snart...begynner å bli småkløen på å kjøre as:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 La oss alle krysse fingrene for at du ikke raser kassa før 12 oktober da.! -hylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 hehehe...krysse alt som er neida..tror ikke den raser denne gangen..er overhalt med garanti og kvittering og greier så stakkars duden som overhalte om girkassa ryker ever igjen as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 hmm..fått beskjed om at han endelig er ferdig med å overhale kassa..bytta all innmat og pakinger og oljeretur og shit... ikke at jeg skjønte hva han mente..hmm...Men skulle visst montere kassa ikveld så da håper jeg at jeg kan kjøre bilen igjen ikveld og fremover:) Men med min flaks så er det garantert noe som dukker opp slik at jeg ikke får den kjørbar før om to tre år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 hehhe, da får du handle en svensk 740/750, å så hiver du alt over på din. det har jeg gjort med 3'ern min nå! totalt rustfri og 2 dørs. brukte 8 timer hver dag i 5 dager.. et helvete å skru på rustne skruer osv. men fy faen så gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Håper du får bilen tilbake og du får ha gleden en stund nå da wicky . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 hehhe, da får du handle en svensk 740/750, å så hiver du alt over på din. det har jeg gjort med 3'ern min nå! totalt rustfri og 2 dørs. brukte 8 timer hver dag i 5 dager.. et helvete å skru på rustne skruer osv. men fy faen så gøy. Så var det det med å bruke så mye tid på å gjøre en jobb jeg har null peil på så tviler på at jeg gjør motor bytte..altfor mye jobb:p wicky124 er LAAAAAT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Håper du får bilen tilbake og du får ha gleden en stund nå da wicky . ja det var det da..flaksen min...får vel beskjed senere idag om at bilen ikke er kjørbar likevel:p Men søndagen skal jeg nok få ordna meg ett bmwtreff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 hehhe, da får du handle en svensk 740/750, å så hiver du alt over på din. det har jeg gjort med 3'ern min nå! totalt rustfri og 2 dørs. brukte 8 timer hver dag i 5 dager.. et helvete å skru på rustne skruer osv. men fy faen så gøy. Så var det det med å bruke så mye tid på å gjøre en jobb jeg har null peil på så tviler på at jeg gjør motor bytte..altfor mye jobb:p wicky124 er LAAAAAT!! hheehe, aldri bytta motor før jeg heller, før jeg bare gikk igang forrige uke. brukte som sagt 5 dager,men har vanvittig med sår og helvete over hendene mine. Nå er det bare lakkering som mangler forsåvidt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 hehe..kan ikke skade hendene mine...ikke bra med sår:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 blæææ..tripper rundt og venter på å få bilen tilbake..huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 kjedet meg på jobb så jeg surfa på photobucket kontoen min..fant ut at jeg har hatt e28 for mange år siden også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 tror jeg solgte den for 4tusen eller no..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå