Gå til innhold

wickys e32 735iA 1990

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 months later...

hmm...lenge siden det har vært oppdatering her ja...menmen..har fått tilbake bilen for lenge siden og hun kjører så det suser...men er litt hard ved nedgiring..får vel sjekke det etterhvert...har også blitt degradert til bruksbil da mercedesen må på verksted..hmm...ellers skjer det ikke stort...sommerfelga (sorte) blir byttet med 20toms kromfelger så det skal nok bli artig til sommern...eller så...sliter jeg med at tåkelyset på førersiden foran kobler inn og ut alt ettersom følelsene hennes..hehe...ellers så kjørte jeg av veien igår..ble bare mindre skader..sprekk i tåkelysglasset og skiltet ble revet av..og ett par riper i fangern foran..hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njeeeh...er lei av sorte 18toms etter to sesonger så da blir det bra med litt forandring..20går nok akkurat..går det ikke så presser jeg dem på...blingbling til sommern:p Har ikke fått felgene enda så får vel ta no bilder etter at de ankommer balkongen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm....da fikk jeg fiksa tåkelyset men ene pæra på angeleyesene røyk så da ble jeg irritert igjen..men fikk tak i kromringer til stålhjulene og bilen ble så mye finere nå:)

tøft med sorte felger og kromkant på sort bil med krom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kromringer på stålfelger?

STÅLFELGER? på en sjuer?! :P

legg ut bilde gutt!

veeeel...var en periode med en smule dårlig økonomi så..jah...men 16tom stål med kromringer er faktisk ikke så ille..skal se om jeg får ordna no bilder snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...