Gå til innhold

wickys e32 735iA 1990

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm...i sterke tanker om å kvitte meg med bilen etter å få den godkjent og at årsavgifta er betalt... Hvor mye kan jeg få for denne?Rustfri før salg da det er noe småtteri jeg skal ta ganske snart samt noen deler i forstilling som klonker litt..hmm...

Utstyr/tilbehør

20toms larzon kromfelger med nye dekk

16toms stål på vinter piggfri

2x12toms bassere, forsterker og spiller som dunker BRA

Angeleyes foran, sorte/røde lykter bak

Senket med originale senkefjører fra BMW (godkjent i vognkort) 15000kr

Stor kjørecomputer

ASC

ABS

Ny overhalt automat kasse med 3kjøreprogram

Ny dynamo

Ny vannpumpe

Nytt tennplugg kabelsett

Nye dempere for 15000km siden

Ny katalysator for 15000km

Ny lmm for 5tusen km siden

Effektanlegg med doble rør bak (grovere lyd på tomgang + ved 2tusen RPM.. ikke slitsomt i lengden:)

4xElvindu

2veis El-soltak

Elstoler foran med varme

El-nakkeputer bak med varmester

Vannbøffelskinn i sort (bedre enn vanlig skinn)

Skinn i dører,dørhåndtak,midtkonsoll og dashbord og håndbrekk + ratt

Sigarett-tenner / 12volt uttak foran og bak

Solgardin bak

Oppvarmede dørlåser/håndtak foran

Fjernstyrt sentrallås fra DEFA

Defa motorvarmer (mangler kabel til strømuttak fra bil til kontakt)

Startsperre (kode) original

Cruisekontroll

Vinter og sommermatter innvendig

Oppbevaringsrom bak setene + i armlene bak

Skiluke (mangler posen)

Original diffsperre som fungerer bra

Servolukking av ruter/soltak ved låsing av bilen.

Feil; Liker ikke statoil bensin, da hoster og harker den og går meget ujevnt på turtallet, med shell og esso og YX og Jet funkern helt fint, klonker i forstilling som jeg skal fikse snart, noe rust i nedkant på innersiden av dørene som også skal fikses før eventuelt salg..

Anser bilen som en smule over gjennomsnittet da den har fullt servicehefte fra BMW forhandlere frem til 221tusen og den er nå kjørt ca 225kkm om jeg ikke husker feil..hmm...

vil heller ikke selge den for en slikk og ingenting:) Har egentlig mest lyst til å beholde den ut sommern, få på kromfelga og bredfronten og senke litt mer foran for å få skikkelig rå look:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke solgt den jeg ass.

Hvor fet blir ikke denne med de felga og bredfronten a? :)

hehe du vil bare at jeg skal kjøpe bredfronten du..haha...nei vil ikke selge men vil ha noe nyere..lyst på e38..hmm...

Det forstår jeg godt. Ta deg god tid og kjøp deg en flott E38. Nydelig bil det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kasta fangern fra 750'en.

Kan fikse lakkering på panseret, og den lista mellom lykter og fangern, kan stikke innom malingsjappa og høre hva dem tar for noe slikt. de tok rett over 1000 spenn for alle felgene mine.

går fint og montere her nede ja, kan vi fikse en 7'er photoshoot. få han her mysild til og ta noen bilder.. :)

fordel om snøen er borte da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen kasta fangern?trengte de dekslene som er ved siden av tåkelysene samt begge glassene da mine er sprukket...æææ....ja sjekk om pris på lakkering..hmm...ja photoshoot hadde vært no..men dumt å dukke opp der nede med stålfelger som står på nå..ehehe...kanskje vente til det blir bedre vær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For wicky sjekker du pris på lakk ja, men for meg gjør du det ikke. Merker jeg noe forskjellsbehandling her. hehe. Jeg er singel, og koser meg bare med bilen min. Så jeg burde ha forkjøps rett :P hehe.. Om det er noe som heter det. hehe..

Men jeg syntes ikke du burde selge din E32 Wicked ;) Eventuelt kanskje seom banken er snill med deg, og kjøpe en E38 og ha i tillegg. Så kan du ha 32'n til spesielle ting, og sommer cruising. Hadde jeg hatt økonomien til det, så hadde jeg trolig tatt opp et lån og kjøpt meg en lekker E38 og ha i tillegg til min E32. Men først er det litt små ting som skal gjøres med den jeg har nå. så får vi se når jeg nærmer meg gjeldsfri om et par tre år, om det ikke kanskje blir stående en E32 OG en E38 parkert på gårdsplassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...