Gå til innhold

wickys e32 735iA 1990

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har skrudd ut tåkelysa og de deksla.. ;-) så de ligger på ei hylle her. :)

sjekker pris på lakkering en dag her.

men sjekk pris på lakkering..er det ikke så ikke så tar jeg bredfronten jeg..no stress:) men må vel kanskje uansett vente til det blir litt mindre snø på veiene..hmm..og de dekslene kunne jeg trengt..samt ny uskadet og ubulket støtfanger..menmen...bare kast ting du...nerd..hahaha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For wicky sjekker du pris på lakk ja, men for meg gjør du det ikke. Merker jeg noe forskjellsbehandling her. hehe. Jeg er singel, og koser meg bare med bilen min. Så jeg burde ha forkjøps rett :P hehe.. Om det er noe som heter det. hehe..

Men jeg syntes ikke du burde selge din E32 Wicked ;) Eventuelt kanskje seom banken er snill med deg, og kjøpe en E38 og ha i tillegg. Så kan du ha 32'n til spesielle ting, og sommer cruising. Hadde jeg hatt økonomien til det, så hadde jeg trolig tatt opp et lån og kjøpt meg en lekker E38 og ha i tillegg til min E32. Men først er det litt små ting som skal gjøres med den jeg har nå. så får vi se når jeg nærmer meg gjeldsfri om et par tre år, om det ikke kanskje blir stående en E32 OG en E38 parkert på gårdsplassen :)

Seff sjekker han pris for meg..im darker than you 8) hvem sa at jeg ikke er singel og burde ha forkjøpsrett? Nei tror ikke jeg skal selge henne med det første..spess med den høye prisen jeg har satt..hehe...men man vet aldri...Nei blir nok dessverre ingen E38 så lenge jeg har E32..Enten eller..ikke begge deler...Har også ett par småting som må gjøres så er litt happy jeg ikke har noe gjeld på bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... så utrolig bra. hehehe.. Jeg har ikke noe navn på bilen min enda jeg. Sølvpilen er det nærmeste jeg har kommet. Men det er ikke fancy nok. Og jeg var helt sikker på det var dama di som het linda jeg. hehe... Husker det var en tråd her engang om at vi skulle legge ut bilde av leketøyet sitt. hehe.. Holdt på og legge ut bilde av hun jeg var sammen med da, men da hadde det blitt et helvte i hjemmet.

Når jeg tenker meg om, så ble det jo det etter en stund allikevel. Er vel en grun til at jeg er singel nå. hehe..

Men alltid klar for jakt jeg :) hmm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahhaha, har du ikke ei kjerring som heter linda? eller kaller du seriøst bilen din for linda? ahahha

dævver ass heheh

har ikke...hadde en...og hun var ikke kjerring men Fruen:) Bimmern heter for tiden "Bewafa" og det betyr utro siden den alltid blir ødelagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... så utrolig bra. hehehe.. Jeg har ikke noe navn på bilen min enda jeg. Sølvpilen er det nærmeste jeg har kommet. Men det er ikke fancy nok. Og jeg var helt sikker på det var dama di som het linda jeg. hehe... Husker det var en tråd her engang om at vi skulle legge ut bilde av leketøyet sitt. hehe.. Holdt på og legge ut bilde av hun jeg var sammen med da, men da hadde det blitt et helvte i hjemmet.

Når jeg tenker meg om, så ble det jo det etter en stund allikevel. Er vel en grun til at jeg er singel nå. hehe..

Men alltid klar for jakt jeg :) hmm ;)

Eksen het linda...Ikke lenge siden det ble slutt så har nok ikke endra det på profilen min enda..hmm..

Sølvpilen...njeeeeh...ble litt sånn...hmm..tamt...ja kanskje ikke fancy nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble ikke fancy og bra nok, så må nok komme opp med noe bedre navn på den. Har bare ikke kommet så langt. Ikke bra det ble slutt, eller kanskje det er nettopp det som er så bra ;) Du må nok komme deg på hesten og ut og sjekke igje. Og vi har jo biler med stor plass til damer i bilen vi ;) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahhaha, har du ikke ei kjerring som heter linda? eller kaller du seriøst bilen din for linda? ahahha

dævver ass heheh

har ikke...hadde en...og hun var ikke kjerring men Fruen:) Bimmern heter for tiden "Bewafa" og det betyr utro siden den alltid blir ødelagt...

ah, Unnskyld. Fruen.. ;-)

Ja, får finne på noe navn til bilen min jeg å.. eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble ikke fancy og bra nok, så må nok komme opp med noe bedre navn på den. Har bare ikke kommet så langt. Ikke bra det ble slutt, eller kanskje det er nettopp det som er så bra ;) Du må nok komme deg på hesten og ut og sjekke igje. Og vi har jo biler med stor plass til damer i bilen vi ;) hehe...

Komme deg opp på hesten..., nytt navn, hmmmm

Hva med å slenge på tribaler langs sidene på bilen din og bare kalle den villhesten? :)

rrrrr

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dævver ass heheh

Skjønner ikke hvorfor folk er så negative til ordet kjerring. Det er faktisk et positivt ord, som vi av en eller annen grunn har klart og vri til noe negativt. Kjerring kommer i fra gammel norsk, og betyr egentlig Kjære Ting ;)

Så vet dere det, og det var dagens norsk undervisning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Komme deg op på hesten, komme tilbake i fører setet, ut på jakt igjen osv osv. Kan dra den langt. hehe..

Men ikke F... om jeg skal ha noen fæle tribaler på bilen min. Det kommer aldri til og skje. Jeg får så pels, brekkninger og blir dårlig når jeg ser folk med påklistra tribaler på bilene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe får se hva som skjer:) si ifra hva du velger av navn...kall den for Sylvia :lol: men igjen...merca mi har faktisk større plass inni enn sjuern...veldig merkelig...bimmern ser liten ut foran E-klassen vi har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...