wicky124 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Hahhaha, har du ikke ei kjerring som heter linda? eller kaller du seriøst bilen din for linda? ahahhadævver ass heheh har ikke...hadde en...og hun var ikke kjerring men Fruen:) Bimmern heter for tiden "Bewafa" og det betyr utro siden den alltid blir ødelagt... ah, Unnskyld. Fruen.. Ja, får finne på noe navn til bilen min jeg å.. eller ikke vet du vil kalle bilen din for Omar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 kjerring har dessverre blitt gjort om til ett negativt ladet ord i oslo-språk..Men om man kommer seg litt lenger nord så er ikke kjerring like nedverdigende..menmen..tror ikke jeg skal opp på hesten helt enda..kanskje opp på sauen så jeg får meg kebab men det er en annen historie:p tribals på sølvbilen (sylvia) og etter navnet Villhesten hadde vært no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Jeg hadde en merce jeg. Og den likte jeg ikke. den var liten, men det var igjen en C-klasse da Sylvia ja. Hvorfor ikke Sølvia hehe.. Nei vi får se va som skjer Tiden vil vise Kanskje lage tråd her med avstemning hehe.. Merca jeg hadde het bare Stjerna den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Tribals er utelukket. hehe.. Så enkelt er det. Kjenner jeg blir dårlig bare av tanken på det hehe.. Du får komme deg på sauen og tygge kebab, så får du se om det kommer noe mer med tiden Sauer har en merkelig tendens til og forsvinne, og igjen står det en hest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 nei sylvia er coolere..sølvia høres ut som en...feit ekkel en...hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Sølvia kan høres ut som en diger dundre fra amerika på 170cm, 145 kilo og fett ekkelt hår, som lever på BigMacs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Tribals er utelukket. hehe.. Så enkelt er det. Kjenner jeg blir dårlig bare av tanken på det hehe.. Du får komme deg på sauen og tygge kebab, så får du se om det kommer noe mer med tiden Sauer har en merkelig tendens til og forsvinne, og igjen står det en hest. ahhahaa den siste linja var faktisk bra... Sauen forsvinner.. Hesten består Snart en dag... vil den gjenoppstå... eller no sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Har kasta fangern fra 750'en.Kan fikse lakkering på panseret, og den lista mellom lykter og fangern, kan stikke innom malingsjappa og høre hva dem tar for noe slikt. de tok rett over 1000 spenn for alle felgene mine. går fint og montere her nede ja, kan vi fikse en 7'er photoshoot. få han her mysild til og ta noen bilder.. fordel om snøen er borte da kanskje jeg må avvente med din bredfront..han som kjøpte din gamle 730 har jo bredfront i sort med den leppa jeg vil ha og i samme farge som bimmern min og han er nærmere..hmm..kanskje det er litt enklere og billigere for meg å bare ta hans..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Ett par bilder fra forrige helgs kjøring.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Endelig blitt oppgradert til kosebil:) bare kjøres i helgene..selv om den har stått siden forrige søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 den røde da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 hehe fælt til mas fra deg:p skal ned i garasjen og sjekke idag og sende deg på sms:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 big rims Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Jævlig svære felger!! hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 i know...skal få smalere profil og bredde også prøve å få sen enda litt lavere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå