Gå til innhold

wickys e32 735iA 1990

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

og dessverre girkassa også iflg tråd på bilforumet, kunne faktisk ha kjøpt en sånn som 2'er bil jeg så lenge jeg skal ha meg m5 nå til søndagsbil :)

fiksa nå..tok olje og filter bytte så ble det ordnings på det...skal som sagt IKKE selge nei..vil bare se om det er marked for bilen i den prisklassen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

met chipp fra trimchipp.com står det at den skal gi så mye hester, men jeg testet en slik Chipp og jeg kan ikke tro at den skal gi så mange hester.

Det mest redelige er å skrive hk som er i motoren orginalt, og så informere om at det sitter en chipp i bilen som angivelig skal gi det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

met chipp fra trimchipp.com står det at den skal gi så mye hester, men jeg testet en slik Chipp og jeg kan ikke tro at den skal gi så mange hester.

Det mest redelige er å skrive hk som er i motoren orginalt, og så informere om at det sitter en chipp i bilen som angivelig skal gi det du skriver.

hehe..kanskje det...åssen sjuer har du da?har du automat i den?ser at du ikke bor lange biten fra meg..kanskje jeg kan ta en titt på din og se om det er no galt med min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Skriver opp noen planer jeg har med bilen somskal være ferdig frem til slutten av mai neste år..ting tar jo tid med student tilværelse;

* Angeleyes foran

* Klarglass blinker foran

* Xenonkit i kjørelys/fjernlys/tåkelys

* Skaffe større leppe til fanger foran (V8?)

* Polering

* Fjerne de få rustflekkene som er på bilen

* Lakkere felgene i sort men med polert kant

* Klarglass lykter med Ledlys bak!

* Fetere eksos og K&N filter

* Lakkere opp skinninteriøret, eller skaffe nytt skinn

* Dvd/skjerm alt-i-ett unit og bedre lyd

* Eu-kontroll

* Diverse småting fra ebay som fresher opp interiøret

Dette er iallefall de tingene jeg kan komme på...ellers så kan jeg bare spare alle pengene og selge bilen og kjøpe meg noe annet...men det gidder jeg ikke...får håpe ting går som planlagt... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

endelig på tide å gjøre noe med vraket..hehe..endelig fått tak i girkasse da den røk i høst..så satte jeg i en brukt kasse..og den røk etter to uker..etter det ahr den bare stått i varm garasje..levere felgene til lakk neste uke regner jeg med..og skaffe deler til bilen..anlegg er i boks..tv-unit,forsterker,basser og nye høyttalere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...