Gå til innhold

wickys e32 735iA 1990

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Da var felgene levert til lakkering..sort blank på eikene og polert/krom på felgkanten...blir fint..montert ny cd-spiller og nytt 3eiket ratt og angeleyes foran..blei fett..men ganske knotete å skru i mørk garasje..menmen..får vel legge ut bilder snart av skruinga..hmm..mangler bare ny girkasse nå..hehe...står på pall ved motoren..bare finne noen som kan skru den inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

flott bil!!! er da ingen merce i denne prisklassen som kan måle seg med en pen 7-serie som denne! Felgkanten må du polere ja!! gnikk til du blør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for kommentaren:) dirver og skrur på bilen for tiden..angeleyeser montert..må bare få ut fingern og legge ut bilder..var knotete å bytte..menmen..felgkanten vil jeg ikke gnikke på selv...setter det heller bort til noen som kan det..noen som vet hvor jeg kan få levert dem?levere inn bilen snart til litt stereobygging..hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det iallefall montert ny cd spiller i bilen..droppet tv-unit da jeg sjeldent ser tv i bilen..men høyttalerne skal byttes og det skal monteres RF bass bak i bilen..dessuten har jeg fått montert tre-eiket originalt skinnratt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

da var felga tilbake i hus..litt usikker på om jeg skal levere dem videre til polering av kanten for 1100kr pr felg eller kjøre slik..hmm..

DSC00100.jpg

DSC00101.jpg

DSC00102.jpg

Ellers venter jeg fremdeles på mekaniker som skal bytte girkasse for meg..hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

da var jeg i himmelen igjen..fått tilbake sorte sjuern med girkassa i orden..vært ute og kjørt hele dagen..gått med en del bensin menmen...fått på de sorte felgene også..ble ganske bra..bestilt fetere eksos og angeleyes..blir vel klarglass lykter bak etterhvert også pluss bedre stereo.. ta noen bedre bilder imora når jeg får vaska den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen din blei FEIT med de svarte felgene :D

hilsen han du låne lys og jekk av :P hehe

HEEYYY!!TUUUUUSEN TUSEN TAKK FOR ALL HJELPEN IGÅR!hadde nok faktisk ikke klart det uten deres hjelp!thænx!og husk, når femmern din er ferdig så skylder du meg en tur i den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...