wicky124 Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Da var felgene levert til lakkering..sort blank på eikene og polert/krom på felgkanten...blir fint..montert ny cd-spiller og nytt 3eiket ratt og angeleyes foran..blei fett..men ganske knotete å skru i mørk garasje..menmen..får vel legge ut bilder snart av skruinga..hmm..mangler bare ny girkasse nå..hehe...står på pall ved motoren..bare finne noen som kan skru den inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 og da var felga klare...usikkert om jeg vil polere kanten til krom eller beholde de slik de er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 flott bil!!! er da ingen merce i denne prisklassen som kan måle seg med en pen 7-serie som denne! Felgkanten må du polere ja!! gnikk til du blør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 21, 2007 Forfatter Share Skrevet April 21, 2007 takk for kommentaren:) dirver og skrur på bilen for tiden..angeleyeser montert..må bare få ut fingern og legge ut bilder..var knotete å bytte..menmen..felgkanten vil jeg ikke gnikke på selv...setter det heller bort til noen som kan det..noen som vet hvor jeg kan få levert dem?levere inn bilen snart til litt stereobygging..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 da var det iallefall montert ny cd spiller i bilen..droppet tv-unit da jeg sjeldent ser tv i bilen..men høyttalerne skal byttes og det skal monteres RF bass bak i bilen..dessuten har jeg fått montert tre-eiket originalt skinnratt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 da var felga tilbake i hus..litt usikker på om jeg skal levere dem videre til polering av kanten for 1100kr pr felg eller kjøre slik..hmm.. Ellers venter jeg fremdeles på mekaniker som skal bytte girkasse for meg..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Syntes du burde polere kantene, hvis ikke så ser det kanskje litt for...tja...svart ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 usj...er du her også?slutt å følg etter meg..haha;p ja skal polere..men koster jo 4500kr..en smule dyrt foreløpig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 i påvente av at mekanikeren min skal få tid til å bytte girkasse har jeg gått til innkjøp av enda en 1988 e32 735iA... Bilen har vel alt av utstyr...hmm..med unntak av varme/el-stoler i baksete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Jeg er overalt jeg Den nye Bimmer din ser bra ut, spess interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 den nye er solgt for lengst..hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 da var jeg i himmelen igjen..fått tilbake sorte sjuern med girkassa i orden..vært ute og kjørt hele dagen..gått med en del bensin menmen...fått på de sorte felgene også..ble ganske bra..bestilt fetere eksos og angeleyes..blir vel klarglass lykter bak etterhvert også pluss bedre stereo.. ta noen bedre bilder imora når jeg får vaska den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 bilen din blei FEIT med de svarte felgene hilsen han du låne lys og jekk av hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 bilen din blei FEIT med de svarte felgene hilsen han du låne lys og jekk av hehe HEEYYY!!TUUUUUSEN TUSEN TAKK FOR ALL HJELPEN IGÅR!hadde nok faktisk ikke klart det uten deres hjelp!thænx!og husk, når femmern din er ferdig så skylder du meg en tur i den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 hehe bare hyggelgi det.. vært å sett på en ny fememr idag.. så den hvite blir nok pansjonert.. så på en som var rustfri idag.. hehe bare å komme innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå