Beinlausen Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 ligger fort oppunder 2-2,5l på småkjøring disse =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 ja har merka det..men den har vært snill med bensinforbruket idag!hva ligger din på i forbruk?har du tråd om bilen din?artig å se andre sjuere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 endelig fått på skilter..sleit med CO-måling lenge..men ble orden på det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 ja nå får vi ta ett race snart? hehe for nå går bmw'en og alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 race?njaaah...fremdeles for dyrt med bensin;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 heeh tror du min bruker så mye mindre eller?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 endelig fått på skilter..sleit med CO-måling lenge..men ble orden på det:) Grattis, er klar for Våler treffet da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinlausen Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 ja har merka det..men den har vært snill med bensinforbruket idag!hva ligger din på i forbruk?har du tråd om bilen din?artig å se andre sjuere:) Litt treig respons på meg, hehe Min ligger på ca 1,5l på vanlig og 0,8-1 på longkjøring Har tråd om den men er ikkje så allverdens med respons på den, hehe. Link: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=56026&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 endelig fått på skilter..sleit med CO-måling lenge..men ble orden på det:) Grattis, er klar for Våler treffet da vel? våler treffet?hva er det for noe?hmm..ikke hørt noe om...lenge til?hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 aaaah..endelig fått på skilter...deilig as..gliste bredt når jeg satte meg i bilen og kjørte med ordentlige skilter og ikke prøveskilter som jeg har tatt ut 47 ganger iår...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 1, 2007 Forfatter Share Skrevet September 1, 2007 bare små problemer med denna bilen as..bensinlekkasje..klonking fra begge sider foran i forstilling..lys på førersiden foran og bak som kommer og går..soltaket døde her om dagen...faens shiiitbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Grunnen til at bilen fjuska på tomgang..selv om den ikke har blitt no veldig bedre etter at jeg bytta masse deler...; legger ut ett par dårlige bilder av skuta fra da jeg bytta potte..ble fin lyd men..ett eller annet som ikke stemmer med rumpa..hmm..henter xenon og spoiler bak iløpet av uken Den var faktisk skeivere enn på bildet og skrangla fint; på bukk.. hadde ingen eksosoverganger fra 2 til 1 så ble litt improvisjon..kjøpte potte på Torshov for ett par hundre og kappet den.. stor gammalpotte... uklart bilde og ett aldri så lite bimmers treff der jeg bor...noen som legger merke til noe morsomt her? og til slutt litt selv ironi...pass dere for pakistanere på ski Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinlausen Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 fant ut at demperane og fjørene på min er på randen til å takke for seg, så eg lurte på kva du har på din bil? Eg har sett på Bilstein gassdemparar og H&R fjører, er det noko stas tru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 er bilstein foran og bak og gule fjærer foran og bak..men ikke sikker på merke da det i vognkort står "senkesett bmw"..så lurer på om jeg har no originale greier...de andre bilene jeg har hatt godkjent senka har det stått "senkesett krupp/apex" osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinlausen Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 hmm, er det mykje pes å få det godkjent? Tenkte å kjøpe frå USA ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå