Gå til innhold

wickys e32 735iA 1990

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

forventer massse for sjuern 8)

er tross alt WICKY som har eid den og da doblern verdi :lol:

men tror nok jeg skal sette den litt dyrere enn de andre bilene på nett..har ok med utstyr,rustfri,full servicehefte,godkjent senka med felgene samt 5sett hjul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av å ha en bil som bruker SYKT mye bensin..fylte 800kr i bensin..kjørte 350km...tomt...og da kjørte jeg PENT!!!! og bare langkjøring..

:shock:

e32 735iA'en jeg hadde for litt siden brukte 0,9 på langkjøring og 1,2-1,3 på blandet kjøring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av å ha en bil som bruker SYKT mye bensin..fylte 800kr i bensin..kjørte 350km...tomt...og da kjørte jeg PENT!!!! og bare langkjøring..

:shock:

e32 735iA'en jeg hadde for litt siden brukte 0,9 på langkjøring og 1,2-1,3 på blandet kjøring...

tror min er en smule rasist..hmm..15liter igår..59km på kjørecomputeren..artige saker..hmm..rare er at den har fulgt alle servicer, nye plugger og pluggkabler og lambdasonde og katalysatorer og den kabelen som justerer bensin i motorrommet..men likevel brukern masse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører på vanlig 95blyfri..ifølge selger har bilen chip..hva slags er ukjent..men kan vel kontakte selger og spørre..men igjen...98 blyfri er jo enda dyrere..hmm..ikke bra..hvordan kan jeg prøve bilen med original motorstyring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at det er dette som gjør at den bruker mye bensin, men kan være en mulighet!

ECU'en ligger i den sorte boksa på høyre side i bakkant i motorommet. Lokket er festa med fire stjerneskruer. Bør vel være samme nummer på ECu'en du setter i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...