wicky124 Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 hadde forresten en annen e32 i sommer med samme motor...den hadde vesentlig mindre tank når jeg sammenlignet størrelsen på bilene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 forventer massse for sjuern er tross alt WICKY som har eid den og da doblern verdi men tror nok jeg skal sette den litt dyrere enn de andre bilene på nett..har ok med utstyr,rustfri,full servicehefte,godkjent senka med felgene samt 5sett hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 fikk satt på viskerarm så nå er hele ruta ren..sånn nesten:) ellers så kjørte den ca 280km på 35liter bensin..blandet kjøring...helt greit:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Lei av å ha en bil som bruker SYKT mye bensin..fylte 800kr i bensin..kjørte 350km...tomt...og da kjørte jeg PENT!!!! og bare langkjøring.. e32 735iA'en jeg hadde for litt siden brukte 0,9 på langkjøring og 1,2-1,3 på blandet kjøring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Lei av å ha en bil som bruker SYKT mye bensin..fylte 800kr i bensin..kjørte 350km...tomt...og da kjørte jeg PENT!!!! og bare langkjøring.. e32 735iA'en jeg hadde for litt siden brukte 0,9 på langkjøring og 1,2-1,3 på blandet kjøring... tror min er en smule rasist..hmm..15liter igår..59km på kjørecomputeren..artige saker..hmm..rare er at den har fulgt alle servicer, nye plugger og pluggkabler og lambdasonde og katalysatorer og den kabelen som justerer bensin i motorrommet..men likevel brukern masse.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Synes jeg så en plass at bilen er chippet? Hva slags chip har du da? Spørs om du bør kjøre på 98 - gjør du det? Prøv med orginal motorstyring å se om det er like gale med forbruket da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 kjører på vanlig 95blyfri..ifølge selger har bilen chip..hva slags er ukjent..men kan vel kontakte selger og spørre..men igjen...98 blyfri er jo enda dyrere..hmm..ikke bra..hvordan kan jeg prøve bilen med original motorstyring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Ja men om chippen er optimert for 98 så bruker den muligens mer fordi du fyller 95... For å prøve orginal motorstyring så må du sette inn den orginale "chippen" i ECU'en, eller låne ECU med noen som har samme bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 nå vart æ førvirra:p skal sjekke med selger hvilken chip som sitter i...kan ta en tur på huggern og se om jeg får kjøpt ecu fra en bil som står der..hvor sitter denne ecu?hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Jeg sier ikke at det er dette som gjør at den bruker mye bensin, men kan være en mulighet! ECU'en ligger i den sorte boksa på høyre side i bakkant i motorommet. Lokket er festa med fire stjerneskruer. Bør vel være samme nummer på ECu'en du setter i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 hmm..forrige eier hadde kjøpt bilen med chip..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Du får åpne ECU'en din å kikke da Står som regel på hva det er for noe. Selv hadde jeg chip som var beregnet på 95. Kan sikkert skaffe deg en visst ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 ahaa...sånn for å ha det inn med teskje...når jeg åpner den boksen så ser jeg chipen med engang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 winter wonderland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 idag døde reversen på min også...betalte 2500kr for rubbing,polering,innvendig rens og smøring av all skinn på seter og dører...kjørte ut, koste meg i halvtime...skulle parkere..og da var reversen borte vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå