Moose Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Lurer på å bytte fra e34 520 til e30 320 evt 325, men lurer på om det er så dyrt med forsikring som ryktene sier. Jeg har 40% fra i høst av. Betaler 8100 på e34-en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Det må du selv sjekke hos dine forsikringselskap da det er så veldig mange faktorer som spiller inn. Jeg ville ikke hatt no mer enn ansvar på en e30. Jeg bet hvertfall ca 3 på 325n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 posten og gjensidige er to tips for forsikring av E36 iallfall. Er vel antakeligvis ok på E30 også. Er bare å ta en tur på kalkulatoren til gjensidige. Jeg betaler 3.500 for min 325iA E36 med ansvar/ulykke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Både www.if.no og www.gjensidige.no har kalkulatorer for beregning av bilforsikring på sidene deres. Tror også www.postbanken.no har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Lureste er å få alt under ett firma. Bil, reise, ulykke, innbo osv osv. Skummel hvor mye man kan spare. Bilen min er jo 1000lapp dyrere hos if. Men for hele pakka blir den mange tusen billigere enn gjensidige (som jeg alltid har brukt på bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå