Gå til innhold

SOLGT


mOMOe
 Share

Anbefalte innlegg

selger nå bilen i avataren min til høystbydene over 20000kr

send pm eller ring vis interessert...

info http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1221626&template=default

edit: mye bra deler selges..

bl.a. m5 3,8 gearkasse, m30b35 motor, e34 sportskinn interiør m/ac schnitzer dørsider, ac schnitzer fangere + sideskjørt

og mye mer.. kom med bud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har lagt ett bilde til i annonsen, men det er ikke helt "up to date" så det kommer flere når jeg får tid..

men den er jo akkurat som på bilde da, bortsett fra felgene. de var så sinnsykt skeive at de var det bare å kvitte seg med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er den ja.. m5 motoren er solgt..

bilen selges nå til førstemann med 30000kr, da jeg trenger penger..

bilen selges komplett, men motor, gear og eksos er ikke montert.

m5 3,8 gearkasse som følger med faktisk.

når dette er montert, gjenstår det bare å bytte traversforingene bak, for å få den eu godkjent.

de småfeilene jeg har nevnt i annonsen er at elrutene, og soltaket funker ikke.. men både releet og motorene funker så er en felles feil for dem, antagelivis tenningslåsen.

og AC systemet må fylles opp vis det skal taes i bruk.

dvs at man kan få en ganske fin 535i ac schnitzer ferdig eu godkjent og registrert for under 40000kr, vis man setter av noen kvelder til denne bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må vel være att det er en 3.5 liters motor (som ikke sitter i bilen, og att det er ac schnitzer styling (?) og selvfølgelig. alle ac schnitzer biler har jo også disse ac-s felgene som også sitter på bilen.. altså en ac-s bil.. eller... (?)

ja, jeg er enig med gunnar.. hva mener du med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er godkjent ombygd til ac schnitzer s5.

dvs den har alle delene fra en ac schnitzer s5, både eksteriørt, interiørt og driverk å bremser..

motoren er jeg ikke helt sikker på da jeg ikke har sett en ac schnitzer s5 motor før og ikke vet hva som kjenntegner den i forhold til andre m30'r.

men på hjernen står det 535i ac schnitzer.. også ifølge tarjei christiansen & co som jeg handlet den av..

kan legge inn bilder av den i morra kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

nå selges bilen heller i deler.. noen int så ring, send mail eller pm

grunnen til dette er at det har vært noen jævla idioter å stjelt m-tech ratt, grøftelys, hvite blinklys, ødelagt dørlås på førersiden og skrapa opp venstre forskjerm på bilen.

hvis noen har tips til hvem dette kan være så send meg en PM, de skal ikke slippe unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...