Patrick B Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Syke tider!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Mon tro hvem som holder styr på bilnøklene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 tøft å vert sønnen hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Var et par biler der ja.... en god del BMW 850 ser jeg også ( ca 38 etter en rask titt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Fy faen så mange biler! Ser at han har en BMW M1! Det er sykt, fordi den er det få av og den er sinnsykt rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 BMW NAZCA http://images.google.no/images?q=BMW+NA ... ter+bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Var et par biler der ja.... en god del BMW 850 ser jeg også ( ca 38 etter en rask titt) Det er faktisk 54stk BMW 850(!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Jeg bare lurer..... hva i hel..... skal en med 54 stk 850? Må jo være nok med et par-tre stykker vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Haha niiice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 "McLaren F1 ble laget i 64 eksemplarer, altså har sultanen med sine 9 biler 14% av den totale produksjonen" OMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Er ikek mange land i verden med årsavgift... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Steike heller, men som dere sier... Hva skal man med såå mange biler da. Hvis han kjører en ny bil om dagen, må han jo holde på i 7-10 år før han er kommet gjennom alle.... Kanskje han kan donere en av sine 54 BMW 850 til meg? Eller for all del, jeg kan godt ta til takke med en av M3'ene også... tror jeg telte 3-4 stk av dem... Kanskje han heller burde gi noe til folket, framfor å luksus til seg selv... hm.. tankekors! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Han kan kjøre forskjellig bil HVER dag i 5 og et halvt år... Kan vel ikke være no særlig høy kilometersand på disse bilene!!! Ergo GLIMRENDE brukt-objekter Ford Granada selges! KM-stand 1200 km!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 BMW NAZCA http://images.google.no/images?q=BMW+NA ... ter+bilder Den derimot, ER sjelden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Noen som har tatt seg bryet med å telle hvor mange biler det er totalt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå