oyvin Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 7 ferrari f40 og ca 70 ferrari 456 Hadde vært moro å sett en oppdatert version av listen. tror den der begynner å dra litt på åra. Mon tro om han er interessert i å ansette noen på fulltid for å flytte biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Noen som har tatt seg bryet med å telle hvor mange biler det er totalt?? Står at det er 2000 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 må jo være jævlig slitsomt å ha så mange! Hadde jeg bare hatt en m3 og m5 hadde jeg ikke klart å velge hvem jeg skulle tatt te butikken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 I helsike... Han må eg bli venn med... Men der nede koster vel berre bilene 1/10 av det det gjere i Norge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Vårpussen ville nok tatt lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwGrimstad Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Nå er det mange MC på lista også. Kikk på ford lista. 5 mondeo'r og 4 sierra'r, men ingen mustanger eller GT'r. Kanskje dette er alle bilene i landet, men alle er registrert på han. Eller kanskje vaktholdet er så dårlig at de fleste er stjålet for lengst, men står fremdeles på hans navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Sjukt.. Eg og vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå