The_transporter Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 hei nå er det på tide med et vinterprosjekt!! skal ha meg en 325 e30 todørs som skal få styling og lakk og litt felger osv... men mest motor... hva kan jeg gjøre UTEN og bytte motor.. hadde planer om en 230 240 hk... hva er enklest og billigst og hva er mest holdbart... tenkte på kvasskam chip grenrør og effektanlegg og filter.. men dette blir meget dyrt! så lurte jeg på hvor mye jeg evt. kan lade på 325 motoren uten at jeg må ha tillegssprut, og hvor mye hk vil jeg få ut av det.. jeg vil ha det så billig som mulig uten at det går ut over holdbarheten.. så kom med forslag!! så jeg kan begynne og planlegge takker for alle svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
propan Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Søk litt,det står mye om turbo her. Prøv også PPF og autopower. Pekepinn er 0,4 trykk og progressiv btr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_transporter Posted August 31, 2006 Author Share Posted August 31, 2006 ok, begynner og tilte litt over på turbo nå tror jeg... etter jeg har tenkt litt.. men er det noen på forumet her som sveiser manifoiler til 325? av originale manifoiler..? trenger jeg bytte clutch eller noe for 0.4 bar trykk osv? hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
propan Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Beste løsningen jeg kan gi deg er bare å sende selger PM med en gang og kjøpe det. Ikke tenk på det,kjøp. http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=4734 Her har du alt du trenger i første omgang,du kan muligens kjøpe en MLS pakning i tillegg så får du en morsom bil med en gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts