Morten318 Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 enig med dr.s. litt dårlig lys på nærlysene.. du har 8000k dr.s? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Som dere kanskje leste, så er kameraet veldig dårlig. Det får bare med seg de skarpeste delene av lyset. Så derfor ser det ut som det lyser veldig kort og lite bredt. Nei, hva jeg betalte for dem er en anna sak, men det var ihvertfall oppgitt pris. De bildene jeg la inn tidligere i tråden var som beskrevet, kun for å vise fargen på 6000kelvin. Hvor kraftig/langt dem lyser kommer overhodet ikke fram på bildene. Når det er sagt, så kan jeg også si at når bilen er senket såppass mye mer forran så vil lysene peke mere ned mot asfalten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 enig med dr.s. litt dårlig lys på nærlysene.. du har 8000k dr.s? 6000K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Her er noen bilder av mine lys! Xenon originalt i nærlys (6000K DS2 pærer) JSM Xenon H7-kit med 50W ballast i fjernlys! (ettermontert) Det første bildet er tatt med mitt gamle kamera som var dårligere i mørket enn det nye... xenon nærlys og halogen fjernlys.. Xenon-fjærnlys Bare nærlys Xenon Nær-og fjern igjen Bilde av baksiden av lykta Bilde av baksiden av lykta Bilde av bilen med fjernlys på Bilde av bilen med fjernlys på Står på utsiden av bilen og tar bilde Nytt bilde med fjernlys på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå