Gå til innhold

Bilen min. E38 750iL


Andreas 750iL
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøp de Alpinafelgene... de er utrolig nydelige på 7-serien.

Kvalitet er det også. Og senk den litt også hvis ikke du har gjort det tidligere, slik at hjul og hjulnue går kant-i-kant.

Det blir utrolig pent! :)

Yep har tenkt på litt senk, å da blir det senking fra alpina og nye dempere fra bilsten. Det må tas samtidig med at jeg skal bytte bremmseskiver på bilen. Jeg var av med julene i dag å fant ut at den forige eieren ikke hadde satt på senterringer.

Så det kommer nok til å koste en del... hehe men det er verdt det...

De skivene som satt fremme på bilen var veldig rustet der ventileringen er. Kan det skape kast/ristinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror 11x20" og 9x20" Rondell D58 hadde vært ultimat på E38! Tenk den FEITE kanten! Men de finnes vel ikke i større enn 10x18".. kan få prøve mine om du er i området, Andreas. ;)

Kremt...

Der er mulig at dama klarer å kjøpe blomster til hagen selv...!

bil & blomster -fra mitt "eget" forum 8) eller her. Huset til venstre er mitt, mens det til høyre er Andreas sitt (gave fra meg :wink: ) Vi har ikke flyttet sammen 100% enda da....!

Haha.. Bilen og huset til Andreas står tydeligvis ikke helt i stil.

Dere har fin hage ihvertfall, det skal dere jammen ha. Kan ikke tenke meg hvor mye jobb det der er. Her klarer vi ikke holde ugresset unna engang. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Bilen og huset til Andreas står tydeligvis ikke helt i stil.

Nå er huset mitt da, og står virkelig i stil med Forden min :roll:

Jeg har bare pusset opp innvendig enda, men er langt fra ferdig...!

Har eid huset selv i bare ett år, og jeg gjør det meste selv, for Andreas er veeeeeeldig mye borte. (Afganistan og slikt!)

Andreas må vel koste på bilen i år, for til neste år blir han samboer på heltid, og da går pengene til hus :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er huset mitt da, og står virkelig i stil med Forden min :roll:

Jeg har bare pusset opp innvendig enda, men er langt fra ferdig...!

Har eid huset selv i bare ett år, og jeg gjør det meste selv, for Andreas er veeeeeeldig mye borte. (Afganistan og slikt!)

Jeg mente på ingen måte at huset ditt var noe å klage på. Det ser jo ut som et kjempekoselig og idyllisk sted! Du skrev at huset til høyre var Andreas sitt - det var det jeg henviste til.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er huset mitt da, og står virkelig i stil med Forden min :roll:

Jeg har bare pusset opp innvendig enda, men er langt fra ferdig...!

Har eid huset selv i bare ett år, og jeg gjør det meste selv, for Andreas er veeeeeeldig mye borte. (Afganistan og slikt!)

Jeg mente på ingen måte at huset ditt var noe å klage på. Det ser jo ut som et kjempekoselig og idyllisk sted! Du skrev at huset til høyre var Andreas sitt - det var det jeg henviste til.. ;-)

He he...

Nå står heller ikke huset i stil med en bil som kostet 1,8 mill som ny da! I 1952 var det nok en helt annen takst på huset vil jeg tro :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Lenge siden jeg har skrevet noe inne på siden her. Men jeg har oppdatert førstesiden litt.

Planene fremmover for min del nå er:

Montere Alpina frontleppe.

Montere nye baklykter.

Gå til anskaffelse av StrongStrut

http://www.strongstrut.com

JWE38mounted1.jpg

(ikke bilde fra mitt mottorrom)

Bare at den skal være sort.

Gå til anskaffelse av alpina 20" felger med advan sport dekk.

fig_advansport_01.jpg

Gode for over 300km. Men det er nokk ikke bare for farten jeg anskaffer de. hehe

"A super sports tire with ultra high-speed capabilities (over 300 km/h) for super cars.

Flagship of the ADVAN® series tires.

ADVAN Sport offers balance at high level, giving not only sporty performance, but also excellent characteristics on wet pavement, a good ride, low noise, and so on.

Ideal for performance cars, from high-powered saloons to tuned cars."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert xenon i fjernlysene, et set jeg kjøpte her på bimmers.

Xenon 55w 8000k, har xenon 35w 8000k i kjørelysene fra før.

mw9z6746in7.jpg

Dårlig bilde men..

mw9z6761cz0.jpg

Har også montert nye nyrer, de gamle hadde gjort sitt. Den forige eieren hadde ikke vært snil mot dem...hehe...

mw9z6745fi5.jpg

Har også montert bagasje lokk list i crom. Men har ikke bilde av det enda.

Så det skjer ting her å selv om jeg glemmer å skrive om det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig E38 du/dere( :lol: ) har, er den Orientblau farge? Må også si jeg liker styling planene dine, og 20" blir helt "riktig" på denne 8) .

Fornøyd med xenon i fjernlysa eller? Jeg monterte nylig 4300K i fjernlysa på min Touring, helt sinnsykt hvor bra lys det ble(etter jeg fikk justert lysa) 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...