Gå til innhold

Bilen min. E38 750iL


Andreas 750iL
 Share

Anbefalte innlegg

Artig å følge med. E38 er vel en av de fineste BMW syns jeg. Det er vel litt jobb å montere dette regnsensorsettet? Kabelen må strekkes bort og ned astolpen og så vidre... ?

PS. Hvordan klarte du å starte bilen for å la den gå i 30min når du alle dørene var frosset igjen :P ?

Hehe, da har du nokk missforstått. Førerdøren fikk jeg opp men ikke lukket igjen. Treghet i låsen når det er så kaldt. Passasjerdøren fremme fikk jeg ikke opp. Den måtte tines opp. Begge bakdørene gikk opp og igjen som bare det. Så jeg må nokk rense låsene og smøre opp på nytt. Har smurt alle pakkningene rundt dørene nå så er jeg sikker på at de ikke sitter fast pga det.

Skulle ønske jeg hadde en god å varm garasje, men det har vi ikke. Så jeg må ut å fryse fingeren av meg...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg bestilt meg noen nye blinklys fremme på bilen min. De et bestilt fra http://www.schmiedmann.no

De jeg bestilte forige gang var de som var litt lysere, og det var dårlig passform. Har pærene fra før.

Er det noen som vet om vi får rabatter der for å være medlem i bmw ccn?

image_5231_big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pærene fra før.

Er det noen som vet om vi får rabatter der for å være medlem i bmw ccn?

Man får 10% rabatt hvis man er CCN medlem. Det er vel silver vision pærer du har vel?

Ja de heter vel noe slikt. Greit da vet jeg at de har rabattavtale. Fant de ikke på listen.

Da er regnsensoren min kommet, skal montere på søndag. Er produsert av hella. Håper den virker bra. Fikk den billig fra ebay.de. Passer 3, 5 og 7 serie vist.

Bilder kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått en god stund å irritert meg over at jeg mistet fungsjonene på rattet når jeg oppgraderte til pioneer AVIC-X1BT nav, i bilen.

På pioneer sine sider står det at man få kjøpt adapter til 3 og 5 serie men ingen ting om e38.

Fikk vite av Audio-art her på forumet at den adapteren fungerte på e38 og. Fikk den i posten i dag og monterte den.

Så nå funket mitt multifungsjonsratt igjen.

dsc00156wt0.jpg

dsc00160eo8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg montert blinklysene i dag. Ble ikke akkurat slik jeg ville ha det.

De hadde skikkelig dårlig passform på begge sidene.

Org blinklys

deorginaleblinklyseneqw9.jpg

Nye blinklys

denyeblinklyseneac8.jpg

passformneiim2.jpg

Har fra før sendt tilbake et par med blinklys til www.schmiedmann.no pga dårlig passform. Men de var ikke sota.

Begynner nesten å lure på om det er noe med bilen min.

Men kan se på de nyel lyktene at de ikke er lik de som er org.

Noen anbefalinger!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noen baklykter fra gs bildeler til min E34. Passformen var ikke så ille, men pakningen rundt var lettere stusselig sammenlignet med de originale.

Kanskje det bare er slik at uoriginale varer ikke er bra nok?

Eneste måten å få de forbedret på er å sende tilbake og gi beskjed. gjør mange nok det, vil Schmiedmann og GS til slutt ta hintet.

Veldig fin bil btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...