BMW_frelst Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Muttern har vært ute i trafikken igjen! Trenger egentlig bare venstre side... Let me know! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Er de originale virkelig avtagbare? Trodde de var en del (integrert) av karosseriet (skjelettet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_frelst Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 Det er som sagt muttern sin bil, men så vidt jeg kan se sitter det da skruer som holder det fast... Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 e36 har ikke orginale side skjørt. Men var jo noen som kom med m3 skjørtene.. ser jo ganske orginalt ut men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 så de "skjørtene" som sitter på E36, er på en måte integrert/sitter fast da eller? Snakker IKKE om m3 skjørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 e36 har ikke orginale side skjørt. Men var jo noen som kom med m3 skjørtene.. ser jo ganske orginalt ut men Det har de. Finnes to originale typer, "vanlig" og "M3". Jeg har vanlige på min og de er avtagbare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 så de "skjørtene" som sitter på E36, er på en måte integrert/sitter fast da eller? Snakker IKKE om m3 skjørt.. De er integrert ja.. Noen lakkerer jo den gråstripen og da kan det fort se ut som skjørter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Nei det finnes "ikke integrerte"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 så hvis jeg tar av m3 skjørta mine, så er de vanlige under da el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Nei det finnes "ikke integrerte"! Tja.. Intergrerte eller vanlige.. er nesten ikke verd å kalle dem for skjørter. Men på din sorte e36en din ser det ut som det bygger mer ut en når min var orginal: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 kan man ta av de orginale kanalene, eller hva det nå heter på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 kan man ta av de orginale kanalene, eller hva det nå heter på e36? Nei da detter vel hele bilen sammen;) De fleste som ikke har m3 skjørt har bare kanalen som er synlig. Enten sort eller lakkert i bilens farge. Men noen bl.a meg har plastikkskjørt utenpå kanalen, som er helt lik kanalen i fasong bare plast. Ser litt penere ut da kanalene vanligvis er behandlet med litt tykkere lakk og ser ikke så pene ut.. Som nevnt tidl bygger de litt mer ut også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Skjørt og kanal er to forskjellige ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 så hvis jeg tar av m3 skjørta mine, så er de vanlige under da el? Nei, da kommer du inn til kanalene. Men på din sorte e36en din ser det ut som det bygger mer ut en når min var orginal. Ja det stemmer. Jeg har "vanlige" som bygger ut litt. Penere i mine øyne iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_frelst Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 Takker for mange meninger... men ble ikke mye smartere av dette her... Virker som om det er kun plast som er ødelagt, men hvis det dere sier er vel hele kanalen ødelagt? Legger ut et bilde så dere skjønner hva jeg mener: Evt noen som har tips for hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå