Rotty Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Hei pussa og polerte toppdeksel så det skulle bli knall på m20b25 motoren min men så viser det seg at det va galt toppdeksel, mange timer pussing å så hvis noen er intr, så kom med bud det er det du ser i midten på bildet.. har oxo en radiator fra 745turbo liggende, med innebygd kjøler til girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 bump? solgt eller? forstod det på deg som at det IKKE er til m20b25 motor`n? passer det m20b20 motor`n da eller? ser ut som det er et rått prosjekt på gang her forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 bump? solgt eller? forstod det på deg som at det IKKE er til m20b25 motor`n? passer det m20b20 motor`n da eller? ser ut som det er et rått prosjekt på gang her forresten passe rett på 858 toppen til min 2.5 er bare ikke den type toppdeksel jeg skal bruke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Hmm ser fint ut , ble litt nysjerrig jeg nu, åssen høyglanspolerer man slikt? spesielt pussemiddel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 hei. dette er ett gamelt innleg som skulla vært sletta. Men har det enda, ble bydd 700 for det sist og da syntes jeg det passa mye bedre som pynt på veggen. 1000lapp med frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 link ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 800,- for toppdekselet.? eller intrisert i og bytte i noe? har det meste av e30 deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå