vegarde Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Er det toppdekselpakningen som er gåen når det er olje i plugghullene. Alle 6stk ,men 2 av pluggene var druknet i olje/væske. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rotty Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 mest sansynlig det ja om ikke noen har sølt nå jæskli da Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegarde Posted September 1, 2006 Author Share Posted September 1, 2006 hehe men lekkasjen kan jo være minimal, det e 70000km siden det er byttet plugger på bilen. Men må vel vurdere å bestille ny pakning da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rotty Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Trenger ikke lekke mye men er ikke bra for pluggene og ligge dynka i olje. er jo ikke mange kr for en ny topp pakning heldigvis Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegarde Posted September 1, 2006 Author Share Posted September 1, 2006 Nei heldigvis så koster det ikke så mye. Fikk sjokk igår når jeg sku bytte pluggan også så jeg det der, måtte bare ringe gamle eieren med engang om det alltid har vært sånn eller ka. Det er jo ikke helt bra for pluggan nei. Var plugg nr 2 og 4 som var under olja ,de andre var så å si tørr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
snurresprett Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 kjøp et toppdekselpakningsett, er nok de "ringene" som ligger rundt plugghula som svetter;) hugs å bruk pakkningstoff på skjøtene når du setter på toppdekselpakningen, og fortrinnsvis locktite Link to comment Share on other sites More sharing options...
aloebiz.net Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Ja det er de "ringene" som ligger rundt plugghullene mest sannsynlig. Jeg hadde også litt olje rundt pluggene mine.. Bytta toppakningen på den for en stund siden og de "ringene" smuldra nesten bort mellom fingrene mine. Var veldig sprø blitt den gummien eller plastikken eller hva det er forno.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegarde Posted September 2, 2006 Author Share Posted September 2, 2006 Takk for hjelp Det var toppdekselpakninga som var gåen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts