Rotty Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Fant denne http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E21-323i-TURB ... dZViewItem Helt råå. bare flytte over alt på en norsk bil eier hadde vært sinsyk nøye med den. hm lurer på importere en slik en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Som sagt så er E21 en drømmebil i disse dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Den hva bare helt nydelig Har lyst å kjøpe en E21 en dag for å bruke på godværs dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 Hadde jeg hadd kr så hadde det blitt handel.men E21 er en klassiker,har selv 323i 82mod beste bila jeg har hatt selv om den krever mere en ett kvinnfolk hehe. min hadde stått ute, uten å bli brukt med ett vindu ca 1,5cm åpent i nesten 5 år når jeg kom over den. starta tvert, sørgelig med intriøret men hadde en 320 med strøkent sort interiør så bytta bare og la nytt gulv. etter mye omsorg og irritasjon over alle sprøe ledninger, går den som en drøm. ska aldrig selge den. er som nyforelska vær eneste gang jeg stter meg inn og starter opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Hva var så rått med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Hva var så rått med denne? du kan vel lese?eller noe som sier meg at du kun titta på bildet veldig gjennomført og godt tatt vare på en sjelden E21.' finner ikke mange slike her i norge. denne her va vel en av 3 i england. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå