TCCW Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Har et problem på 325n, spesiellt når jeg slipper gassen i 3 gir (som regel når turtallet kommer litt ned) så rykker det i hele bilen. Forslag anyone? Det gir seg når jeg gir gass igjen eller skifter gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Har akkurat samme problemer med min, men det er så lite at det ikke er noe å bry seg om.. Gammel bil vettø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 Holder ikke, alt må være i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Hehe.. Da ville jeg kjørt på et verksted og tatt en aldri så liten diagnosetest.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InZider Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 det kan være at den trekker falsk luft, prøv å sray start gass rundt innsuget å se om turtallet øker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 Mulig mulig, mer tips? Noen som faktisk har kurert dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 har akkurat det samme på min. har bestillt ny belg på innsuget da det er store sprekker i den, så er spent på om rykkingen forsvinner med ny belg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 har akkurat det samme på min. har bestillt ny belg på innsuget da det er store sprekker i den, så er spent på om rykkingen forsvinner med ny belg. Roger that. Let me know Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 har skiftet belg på min da jeg hadde samme problemet. Problemet blei ikke helt vekke, men en kraftig forbedring ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Da vet vi det, noen som har tatt problemet et nivå videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 prøvd med startgass som nevnt tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 kan vere at lmm'en din er litt grinete. har du en extra liggende så er de bare og prøve og bytte. falskluft skal som regel plage mer en på et bestemt område(turtall,gir) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Er det akkurat i det du slipper gassen? Så rykker det? Kanskje sliten hardyskive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 har også samme problem,men det skjer kun når bilen er kald.. pleier og og ta inn clutchen hos meg og sette den i et lavere gir..så forsvinner det.. uansett så hadde det vært greit om noen vet hva det kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå