TCCW Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Har et problem på 325n, spesiellt når jeg slipper gassen i 3 gir (som regel når turtallet kommer litt ned) så rykker det i hele bilen. Forslag anyone? Det gir seg når jeg gir gass igjen eller skifter gir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2RE_Racing Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Har akkurat samme problemer med min, men det er så lite at det ikke er noe å bry seg om.. Gammel bil vettø Link to comment Share on other sites More sharing options...
TCCW Posted September 1, 2006 Author Share Posted September 1, 2006 Holder ikke, alt må være i orden Link to comment Share on other sites More sharing options...
2RE_Racing Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Hehe.. Da ville jeg kjørt på et verksted og tatt en aldri så liten diagnosetest.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
InZider Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 det kan være at den trekker falsk luft, prøv å sray start gass rundt innsuget å se om turtallet øker Link to comment Share on other sites More sharing options...
TCCW Posted September 1, 2006 Author Share Posted September 1, 2006 Mulig mulig, mer tips? Noen som faktisk har kurert dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild G. Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 har akkurat det samme på min. har bestillt ny belg på innsuget da det er store sprekker i den, så er spent på om rykkingen forsvinner med ny belg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TCCW Posted September 2, 2006 Author Share Posted September 2, 2006 har akkurat det samme på min. har bestillt ny belg på innsuget da det er store sprekker i den, så er spent på om rykkingen forsvinner med ny belg. Roger that. Let me know Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garasjesalg Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 har skiftet belg på min da jeg hadde samme problemet. Problemet blei ikke helt vekke, men en kraftig forbedring ivertfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TCCW Posted September 2, 2006 Author Share Posted September 2, 2006 Da vet vi det, noen som har tatt problemet et nivå videre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 prøvd med startgass som nevnt tidligere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
325ti Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 kan vere at lmm'en din er litt grinete. har du en extra liggende så er de bare og prøve og bytte. falskluft skal som regel plage mer en på et bestemt område(turtall,gir) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmerlars Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Er det akkurat i det du slipper gassen? Så rykker det? Kanskje sliten hardyskive Link to comment Share on other sites More sharing options...
mEhE Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 har også samme problem,men det skjer kun når bilen er kald.. pleier og og ta inn clutchen hos meg og sette den i et lavere gir..så forsvinner det.. uansett så hadde det vært greit om noen vet hva det kan være. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts