-Anders- Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 søk på enten x.org eller xportal.com har endel på de sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 dessverre er det sånna mange eika felger som er på mote nedover i europa! personlig syns det er dritstygt men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Bilen blei ugly ja... eneste som var kult var dørene De felgene må være et hælvette å vaske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Bilen blei ugly ja... eneste som var kult var dørene De felgene må være et hælvette å vaske Det tenkte jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Hvis jeg hadde eid en bil med den fargen, så veit ikke jeg hva jeg hadde gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Det som var morsomst med hele greia var jo de engelskmennene som prøvde å være helt "YO, dude". Blir bare helt feil. white men, can´t jump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Hvis jeg hadde eid en bil med den fargen, så veit ikke jeg hva jeg hadde gjort.. Funker jo greit som fyllmasse muligens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 hadde vært mosomt og hatt en slik 5 år etter show. dratt frem disse pimpa bilene og da sett hvordan de ser ut..jeg tenker da på grunnarbeid og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Resultat er nitrist: En ødelagt E30. Kromhjulbuelister er jo kult...not. Har aldri sett felger som passer dårligere heller. Dørene orker jeg ikke å kommentere. Har ikke sett interiøret, men regner med at det er i samme gate som som eksteriøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 noen som vet hvilken sesong og episode dette var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Pimp_My_Ride Søk etter E30 --> Sesong 2 (2006), episode 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 hadde vært mosomt og hatt en slik 5 år etter show. dratt frem disse pimpa bilene og da sett hvordan de ser ut..jeg tenker da på grunnarbeid og slikt. Hadde ikkje trengt å venta 5 år, 2 hadde vert nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Pimp_My_RideSøk etter E30 --> Sesong 2 (2006), episode 2 Takker, den der var fin! Jeg tenkte ikke over at det var UK versjon.. edit: Var ikke enkelt, om noen har direktelink så send gjerne over på PM eller noe... edit2: Ser ut som jeg kanskje fant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 grusomt, har den til og med krokm hjulbuelister? wtf... hva ble gjort med bilen innvendig, kansje den tar seg opp der....neppe men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Innsiden var jo ganske pen da, så hadde bilen vært i en annen farge, sort feks, hadde jeg ikke takket nei til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå