BmwGrimstad Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Når det gjelder motor og understell så fikser de det opp, men trimmer sjeldent pga forsikring og godkjennelse og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 den var fæl! Feil farge og helt fucked med sånne dører da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Noen som har episoden på pc? jeg vil se!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 jeg vil se jeg og.. fant ikke på google, eller noen steder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Når det gjelder motor og understell så fikser de det opp, men trimmer sjeldent pga forsikring og godkjennelse og slikt. Hehehe. Altå, de har jo tydeligvis fortsatt et EKSTREMT slapt vegvesen der borte. Tar ikke mange minuttene når man ser på de showene før de gjør noe som hadde vært KOMPLETT ulovlig å gjøre på en bil i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 http://fulldls.com/downloading_tv_42188 Må ha xprogram for å laste ned. Og går veldig treigt, så plukk ut bare episode to for å få litt fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Hvor finner jeg xprogram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Søk på www.google.com etter feks Azureus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 np Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Hva skal jeg gjøre her? Får ikke låv til og trykke på 'ok' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Du må velge "utforsk" og velge hvor du skal lagre filen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 OMG. Pinlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Virker som den ikke laster ned pga av brannmur? Hvordan fikser jeg det!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Hum. Får du opp folk som seeder? Om du får det så bare ta tiden til hjelp. Det står hos meg også at det er blokkert... Verdt å merke seg at det er bare 1 person som har fullført nedlastinen og som deler ut til 50 andre, så du må regne med at det tar tid Jeg brukte noen timer på det for å si det slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå