TheMan Skrevet September 2, 2006 Skrevet September 2, 2006 Trenger nye vindusviskere til min e-34, nen som kan vet om noen som er gode, og evt. hvor de selges. Er vel kanskje noen som e billigere enn bmw sine originale.
Lars R B Skrevet September 2, 2006 Skrevet September 2, 2006 er ikke sikker på om de er noe billigere enn orginale, men jeg er meget fornøyd med Champion viskerene som selges på Statoil. Kostet 500,-. sånn ca.
Tomas Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 Biltema viskere funker ikke. De er generelt dårligere, men siden jeg hadde litt knapt med penger og trengte nye fort så kjøpte jeg et par. De passer IKKE !!! Du kan få lurt den til på passasjersiden, men ikke på førersiden Noen som vet om uorginale som passer på E34 og ikke koster 4-500 ?? BMW sine originale koster rundt 400 (en side) og det er visstnok billig ettersom de tidligere kostet rundt 1200,- (sa de på Bavaria)
sugress Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 kjøp BOSCH. steinbra viskere! anbefales på det sterkeste
C0bra Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 Har hatt noen sett med BOSCH viskere(får god pris) og må si meg uenig med "sugress" her. Har hatt noen av dem på en E39 også, samme dritten. Kommer meget fort striper i dem.. Men vet ikke om andre som er bedre til prisen, så kan anbefales sånnsett:)
sugress Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 okei, kanskje jeg har vært heldig med mine bosch. har hatt bosch på ford, bmw, vw, toyota mm. har vært kjempegode. jeg setter stor pris på at de lager INGEN (forbanna) kvinelyder når vannmengden er liten/moderat. de har heller aldri lagt striper hos meg. hvor mange års erfaring har du med bosch mr.sandnes (hvor lenge har du hatt lappen)? men man må huske at det er viktig med gjevnlige rens av viskerne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå