Skautroll Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 E28 520`n min skal nå få turbo og opplegget. Men hvilke slanger må jeg, og kan jeg fjerne fra innsuget. Åndingen vet jeg må bort, og slangen til BTRen. Men hva med alle de som går via bremsekraftforsterkeren og inn i spjellet og lignende?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 du kan fjene de fleste=) kjølsevæske slangene kan du bare koble sammen. og vakum til bremsekraft forst må du ha=) resten er bare og plugge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 oki:) Takktakk... da har jeg mer å finne på i morgen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 noen som har et bilde eller liknende over hva man kan fjerne, jeg har et par hundre slanger jeg lurer på hvor skal, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 kan ta et bilde av innsug og gasspejeld og sende deg på mms eller mail ehrnst, nb jeg har brukt endel sidene til henning engen for tips og ideer. www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå