Skautroll Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 E28 520`n min skal nå få turbo og opplegget. Men hvilke slanger må jeg, og kan jeg fjerne fra innsuget. Åndingen vet jeg må bort, og slangen til BTRen. Men hva med alle de som går via bremsekraftforsterkeren og inn i spjellet og lignende?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
325ti Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 du kan fjene de fleste=) kjølsevæske slangene kan du bare koble sammen. og vakum til bremsekraft forst må du ha=) resten er bare og plugge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skautroll Posted September 2, 2006 Author Share Posted September 2, 2006 oki:) Takktakk... da har jeg mer å finne på i morgen:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 noen som har et bilde eller liknende over hva man kan fjerne, jeg har et par hundre slanger jeg lurer på hvor skal, hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
325ti Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 kan ta et bilde av innsug og gasspejeld og sende deg på mms eller mail ehrnst, nb jeg har brukt endel sidene til henning engen for tips og ideer. www.bmwpower.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts