Sir Hofstad Skrevet September 2, 2006 Skrevet September 2, 2006 Som oversikten sier sprøyter det bensin ut av tilkoblingen nede på trykkregulatoren hvor vakumslangen skal innpå... Noe å gjøre med det eller bare å bytte? Pumpa hele luftintakssystemet fullt av bensin, helt til luftfilter...
Bmwfanatic Skrevet September 2, 2006 Skrevet September 2, 2006 høres ut som du trenger en ny regulator
Sir Hofstad Skrevet September 2, 2006 Forfatter Skrevet September 2, 2006 Jepp,jepp.... Får bare stå å tørke til mandag da Får se på det som en mulighet til å bytte slanger osv og være glad for at insprøytingssystemet ble rent
Bmwfanatic Skrevet September 2, 2006 Skrevet September 2, 2006 hehe! aldri hørt om det der før faktisk men en gang måtte jo være den første..
Sir Hofstad Skrevet September 2, 2006 Forfatter Skrevet September 2, 2006 Har aldri opplevd maken jeg heller Har merket enkelte symptomer en stund: Lite drag ved aks.(Ikke opprettholdt trykk v kickdown.) Bensinlukt i motorrom. Gått ujevnt på tomgang. Skal operere på reg jeg tar av og se hva som har skjedd.
Gunnar Skrevet September 2, 2006 Skrevet September 2, 2006 Hva mener du med "nede" på trykkregulatoren? Jeg tenker rent bokstavelig her, på M20 og M30 skal jo vakumslangen inn på toppen av tryggregulatoren, mens det er returen som går ut i bunn av den.. altså "nede på trykkregulatoren".. du har ikke kobla vakumet på returen? Ser du har både '89 og '92 520'er, så da er det jo usikkert om det er M20 eller M50 du snakker om, og jeg vet ikke hvordan BTRen er på M50.. eller om du i det hele tatt mente _nede_ på trykkregulatoren.
Sir Hofstad Skrevet September 3, 2006 Forfatter Skrevet September 3, 2006 Hei Gunnar! Dette skjedde touringen med M50B20 motoren. Hvis du ser på fig.6 på dette bildet: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 ser du hvor vakumslangen (fig 11) er tilkoblet nede på siden...
Gunnar Skrevet September 3, 2006 Skrevet September 3, 2006 Jepp, da er den annerledes enn M20 og M30.. var derfor jeg var usikker i tilfelle det var '92en din. Du må nok bare bytte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå