Magnus Skrevet September 2, 2006 Skrevet September 2, 2006 Stoppet bilen i sted, tok ut nøkkelen å vindu viskerne gikk på middels fart fremdeles. Tok da ut en og en sikring til de stoppet. WichWash eller noe sto det i den flotte tyske sikrings manualen min Noen som har vert borti samme problemet? Hvor sitter releet til vinskerne? Sikkert dannet seg forbindelse inni der eller noe lignende. Annet som kan vere feil?
Håvard ///M3 Skrevet September 2, 2006 Skrevet September 2, 2006 Mest sannsynligvis en svart modulboks som sitter under gulvteppet under forhvileren på førersiden. Det står WichWash II på den,har lett for å henge seg opp. har vært borti problemet på flere e36'r
hagenisse Skrevet September 3, 2006 Skrevet September 3, 2006 Hehe, skjedde på min også for noen uker siden. Stoppet da jeg skrudde på tenninga igjen. Noe irriterende.
Magnus Skrevet September 4, 2006 Forfatter Skrevet September 4, 2006 Stoppa ikke hos meg. Tok ut sikringa som sagt. I går så putta jeg den inn igjen, å alt var som normalt! Mystisk men greit for meg liksom
Magnus Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 Klikka på nytt i dag Så tok jeg ut sikringa å satte den inn igjen etter 10min så funka alt igjen. Vil dette problemet forsvinne ved å bytte wishwash II releet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå