Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, kjempe flott side dette :)

Jeg har en BMW 318i cab (1995 mod). Den er senket 60/40 og har Seidl styling, den er derfor så lav at det er vanskelig og kjøre med den. Derfor vil jeg heve bilen.. Er det noen som vet om jeg må bytte både fjærer og dempere ? Og hva det i så fall vil koste...

Mvh Mats

Håper på positivt svar.

Skrevet

Hei, spørst vell om bilen din er senket med kun fjører, er den det er det jo bare å finne originale fjører eller noen som senker mindre.

Står det et skikkelig senkesett på med dempere og fjører kan det bli litt verre..

Skrevet

Hei Mats!

Et lite tips du kan få helt gratis (no charge and no strings attached);

Hvis du går inn og endrer headingen på innlegget ditt fra "HJELP" til for eksempel "E36 Hjelp angående senking" så vil du sikkert få flere svar :wink:

.

Skrevet

Ved 60mm senk så bør det vel være byttet til kortere dempere da fjæren ikke ville fått noe spenn på org demper.

Det ser forresten sløvt ut med hevet bil og styling. dvs at du har masse klaring i hjulbuene og lav plastikk front. Da er det finere med mer senk og mindre plast..

Skrevet

Uansett om den er senket med både fjærer og dempere eller ikke-du bytter bare fjærene i dette tilfellet.

Det er mest omvendt at du må bytte begge deler,men når du bare skal ha på fjærer som ikke senker såå mye,så spiller det ingen trille om demperene står igjen.

Skrevet
Uansett om den er senket med både fjærer og dempere eller ikke-du bytter bare fjærene i dette tilfellet.

Det er mest omvendt at du må bytte begge deler,men når du bare skal ha på fjærer som ikke senker såå mye,så spiller det ingen trille om demperene står igjen.

Blir ikke demperne for korte da? Så fjæren står ekstra i spenn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...