Gå til innhold

E36 328 suge Hk+(presse lagt på is-SELGES)


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan du legge ut bilde av filteret du kjøpte å montert?

Mvh

Er bilde av det tidl. i tråden :wink: Er i utgangspunktet et vanlig K&N konfilter bare at dette er større enn normalt,så for å få det til å passe med slangen fra luftmassemåleren så er det vulket på ny inngang/rør til filteret. Og så er det varmeskjermet med et deksel som tetter opp mot panseret slik at det ikke kommer inn varm luft+ at det går en slange fra luftkanalen i fangeren rett opp mot filteret så det får frisk luft hele tiden.

Snart fjerner jeg tåkelampene og bytter de mot kjøletrakter,slik at slangen kan kobles rett på der :twisted: Ikke særlig egnet på vinterstid,så fjerner slangen da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende og se at noen prøver seg på suge hester ikke turbo og kompressor som de fleste andre hvor mye håper du og havne på anyall hk??

Håper på opp under 270Hk [-o< Mulig det er litt høyt, men veit om annen 328 som har utført samme ting og ble målt til rett under 270Hk på ruller :D En grei økning fra de standard 193 Hk´ene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor gikk bremsepedalen i gulvet?

Mastersylinderen takket for seg 8-[ Fikk ikke bremset så veldig før den svingen da, men kom meg på en eller annen utrolig måte igjennom svingen :shock: Glad det skjedde på bane og ikke på veien.....

Kunne fått tragisk utfall. Bremser skal ikke bare slutte å virke mener jeg.

Hva var det som gikk i stykker på mastersylinderen? Mistet du plutselig all bremsevirkning?

Er det noen forskjell på M3 bagasjelokket og de andre E36 coupe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen forskjell på M3 bagasjelokket og de andre E36 coupe?

Nei.

Et brukt M3 bag.lokk med original M3 spoiler er innkjøpt

Bortsett fra GT`n, så ble M3 aldri levert med spoiler. Det er ikke noe som heter M3 spoiler til E36! Det finnes orginale BMW spoilere som mange har montert, men dette er noe man kan montere på alle E36`r. Dette trodde jeg du var klar over Joar!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen forskjell på M3 bagasjelokket og de andre E36 coupe?

Nei.

Et brukt M3 bag.lokk med original M3 spoiler er innkjøpt

Bortsett fra GT`n, så ble M3 aldri levert med spoiler. Det er ikke noe som heter M3 spoiler til E36! Det finnes orginale BMW spoilere som mange har montert, men dette er noe man kan montere på alle E36`r. Dette trodde jeg du var klar over Joar!! :wink:

I know :wink: Er et helt vanlig bag.lokk, som har sittet på en M3.

Veit at spoileren passer på alle ellers kunne jo ikke jeg ha hatt den, mente bare at den sitter på en del M3´er for å beskrive hvilken type :wink: Altså M-technic spoileren eller om du vil motor sport-versjonen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
spennende og se at noen prøver seg på suge hester ikke turbo og kompressor som de fleste andre hvor mye håper du og havne på anyall hk??

Håper på opp under 270Hk [-o< Mulig det er litt høyt, men veit om annen 328 som har utført samme ting og ble målt til rett under 270Hk på ruller :D En grei økning fra de standard 193 Hk´ene :wink:

Er ikke det litt optimistisk?

Mtp S50B30, som er betydelig mer trimmet. Hvassere kammer, separate spjeldhus, grenrør, større volum, mere turtall +++ yter 286hk levert fra M avdelingen. De yter fra 260-290 på ruller rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er forresten toppfarten på bilen din nå Joar? har du noen formening?

Med 3 stk i bilen i sommer lå jeg med nåla stående konstant på 250km/t,speedometeret går ikke lenger. Men om det viser 100% korrekt hastighet veit jeg ikke.Skulle hatt GPS :wink:

Men er mer opptatt av akselerasjonen/responsen i bilen med de oppgraderingene jeg gjør. Norge har jo ikke akkurat veistandard som tillater spes høy fart over tid :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...