Ca///e Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Man kan jo være uheldig da, men..... skal vel litt innsats til for å klare dette så tett på hverandre ja. Lurer på om ikke forsikringspremien stiger litt etter to slike saker så tett.... Uff nei, det gjelder å holde seg på veien gitt, alternativet er forbanna dyrt.
Hendo Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 hvis du tar pengene fra forsikringen kan sikkert onkelen min gjøre det betydlig billigere en de 60.000 ... driver ikke med stort annet enn oppretting... pm hvis det er interesant.... han holder til i vollen ... asker
Sandersen Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 bilen er spiker den nå, ikke min forresten.
MaVes Skrevet November 14, 2006 Forfatter Skrevet November 14, 2006 haha faen så flaut alt som skjedde, 1mnd etter første crash s¨skjer d utenklige inni en tunnel, og svina tok lappen min men fikk den tilbake idag:D fikk også dekket hele forsikringa uten at d gikk ut over noen % så nå blire den gamle e30'n på veien igjen.
///Magnus Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Godt du ikke skadet noen andre med den der idiotkjøringen da...
snurresprett Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 du skal ha for at du tør inrømme det, ellers holder eg meg for god til å slenge noen stygge kommentarer, håper du skjønner selv hvor lite smart det du skriver er.
brannmester Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 ikke rart det koster å forsikre bilen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå