Arimanni Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Fra f.eks thex.org. Autodata 2004 eller 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 Vær obs på at det er piratkopierte versjoner, så det er på eget ansvar. Ellers takk for tips, men de Autodata-tipsene pleier å være de samme for alle biler... Når det gjelder turtallet, så har jeg nok tatt litt godt i, den ligger på ca. 1250rpm. Men altså fortsatt en del for høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Det er sant. Men Autodata-tipsene, er som oftast tilpassa til den "teknologien" som den motoren har. Vist du skjønner. Du får ikkje samme tipsa på ein MB 190E. Men uansett, er verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 Glemte tilfeldigvis å koble på LMM i dag etter at jeg hadde hatt av toppdekselet.. og da gikk den plutselig på 7-800rpm på tomgang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg syns BMW TIS er mye bedre enn Autodata, som Gunnar sier så er rådene på autodata meget generelle. Et program som mer egner seg for å sjekke hva som er 'vanlig' tidsforbruk et verksted ville estimert på en jobb, enn hva som er feil. BMW TIS kan også lastes ned, som jeg har kommentert før. Det er ikke mange av som som stikker fra bensinreginga..... som sammenlikning. BMW TIS kan kjøpes mange steder, søk på google etter BMW TIS. f.eks - http://www.cheap-software-megastore.com ... rogid=2861 - http://www.beckerelectronics.com/bmwrepaironcd.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå