mariusn Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 kor får eg tak i desse lyktene til e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 har dem sikkert på gs, koed,os eller motortechnik tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Sjekka OS og schmiedmann jeg...null treff dessverre Men de hadde jo røde tilsvarende, ryggelysene var forskjellige kun... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusn Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 ja eg såg det. Men var ikkje akkuratt denne typen.. ingen som har slike brukte til salgs heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Sikker på at de der eksisterer originalt? Kanskje du må trø til å lakke de røde selv. Her er hvertfall ett sett fra ebay, men jeg tror ikke de har røde blinklys originalt. http://cgi.ebay.de/BMW-E30-ROT-WEISSE-R ... dZViewItem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 MHW har røde baklykter, men de er vel uten hvite ryggelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå