tuniluni Skrevet September 3, 2006 Skrevet September 3, 2006 Hei jeg har prøvd å sote rutene men klarer det ikke helt, bruker såpevann og greier, men problemet blei å skjære til sotarket. noen som har tips til å få sotearket til å passe perfekt med ruta? evt klippe ut vanlig ark som skisse eller no? eller om det lønner seg å heller slenge opp en rullegardin i bakruta?
ingard Skrevet September 3, 2006 Skrevet September 3, 2006 Rullegardin blir jo 20 ganger bedre i mine øyne, selv om rute er tona.. Det blir mørkt i tillegg.. å sote bakruta hjemme selv har jeg erfart at er særdeles vanskelig, blir seende stygt ut, i hvertfall fra kupeen.. så råder deg til å kjøpe org gardin eller så du bare monterer lett selv, det ser mer ordentlig ut..
Tommy Skrevet September 3, 2006 Skrevet September 3, 2006 Legg solfilmen over bakruta på utsiden, og skjær den til, for så å montere den på innsiden.
Odland318is Skrevet September 3, 2006 Skrevet September 3, 2006 Har coupe selv, og det er som sagt et lite helvete å sote bakruta. På ruter generelt pleier jeg å sprute litt vann på utsida å legge filmen med limen vendt mot meg å renskjære. På den måten blir det plug'n'play når filmen skal på fra innsiden. Gjorde dette da jeg skulle ta bakruta også, men jeg delte opp i 3 vertikale deler, skulle seff tatt 3-4 horisontale striper der skjøtene følger varmetrådene. Har du problemer med luftbobler kan/bør du gå over med varmepistol eller lighter for å svette ut siste rest av lufta. Det ser mye bedre ut med én gang. Så jeg har motsatt mening her ja, liker bedre soting
boost Skrevet September 3, 2006 Skrevet September 3, 2006 på coupe ruta so er den bua.. å det vil si du må smelte på filmen på utsiden for da slipper du å stryke deg ihjel på iinnsiden.. skær til på2-4mm utpå den svartekanten på ruta.. so sitter den nok som støpt når du tar den inni bilen å montera.. å du klarer å montere den uten å må legge flere lag.. skjøting er ut:) om du ikkje får det til so kan du alltids ringe meg å betale meg so legger eg det på til deg:)
boost Skrevet September 3, 2006 Skrevet September 3, 2006 om noen vil ha ei orginal hatt hylla med gardin so si ifra.. kan bytte med ei uten!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå