Dr_S Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Tipper jeg stikker oppover i 05-tiden. Samles vel som vanlig på den bensinstasjonen utenfor Oslo? Ca kl 07. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Jeg skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 DarkZun og jeg drar fra verdens navle (østfold) rundt 0530, så da er det store muligheter for at vi er ved Shell kl 0700. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Mye mulig jeg slenger meg på også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 pokker.. er til helgen det:( dritt.. jg må jobbe:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 Raymond, ser Bjørn snakker om 0630 nå...må nesten få avklart kl slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Eg tenkte også eg skulle oppover. Hvor lang tid tar det ca? Vil jo helst rekke det tidlige førermøtet. Kommer vel andre fra Telemark også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 jeg skal oppover men veit ikke helt når enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Raymond, ser Bjørn snakker om 0630 nå...må nesten få avklart kl slettet Møte på Shell kl 0630? Skal høre med DarkZun, men jeg tror vi kanskje kjører E6 til Hamar. Bedre veier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Det tar 1.45min fra Skedsmokorset til Våler.. Så 6.30 er kanskje greit? Eller man kan si mellom 06.30-07.00.. Kan de som vil ta seg en blås og en kæffe Raymond: E6 er jo kjedelig Fin asfalt via Konsvinger og svingete veier..Tar like lang tid ca..men via Kongsvinger føles raskere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Steike tidlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Steike tidlig.. Sier du som har sitti foran PC'n siden før 08:00 i dag morges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Åpner jo 8 og førermøtet igang 9.30.. Kjøre i søvne oppover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Det tar 1.45min fra Skedsmokorset til Våler.. Så 6.30 er kanskje greit? Eller man kan si mellom 06.30-07.00.. Kan de som vil ta seg en blås og en kæffe Raymond: E6 er jo kjedelig Fin asfalt via Konsvinger og svingete veier..Tar like lang tid ca..men via Kongsvinger føles raskere.. Da går sikkert vi for Kongsvinger også. Morsommere å kjøre sammens! Men hvis det tar under 2 timer å kjøre fra Shell til Våler, så er det vel like greit å møtes kl 0700? Da er vi der før førermøtet.. Dere får heller slappe av med koffein og kreftpinner.. Gunnar: sove gjør vi i grava.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Da går sikkert vi for Kongsvinger også. Morsommere å kjøre sammens! Kjøre vestsida av elva også da? Der er det mindre snut og mer morsom vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå