Ellingsen B. Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 he-he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Jeg skal oppover, men fytti fy så tidlig . Sanner, holder det ikke at vi drar fra Tønsberg ca kl 05.30? Kan ikke du sende meg en SMS til fredag om når folket herfra reiser, jeg er jo ikke oppe på nett enda . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Steffan, jøss, du også. Tenkt å kjøre på banen? Vurderer å bli med opp på lørdagen selv, siden madammen uansett må jobbe, men vet ikke om det blir SÅ tidlig, for jeg tror ikke jeg får kjøre på banen med sprekt frontrute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 for jeg tror ikke jeg får kjøre på banen med sprekt frontrute. Hvor ille er det da? Hvis det ikke er i synsfeltet, så skal det vel gå bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Det er i synsfeltet, men jeg blir ikke forstyrra av det. Øynene fokuserer jo langt foran bilen. Har sikkert kjørt 200 mil med det. Men det betyr ikke at de ikke vil gjøre seg vanskelige - og jeg har i så fall forståelse for det. Hadde bare satt pris på å vite det FØR jeg peller meg 25 mil opp der i 5-6 tida en lørdagsmorning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 Jeg skal oppover, men fytti fy så tidlig . Sanner, holder det ikke at vi drar fra Tønsberg ca kl 05.30? Kan ikke du sende meg en SMS til fredag om når folket herfra reiser, jeg er jo ikke oppe på nett enda . Ja, hvis vi rekker til Skedsmokorset på 1 time da...noe jeg tror er temmelig sikkert vi ikke gjør Er snakk om avreise esso der kl 0630...eller vet noen andre om det ble kl 07? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 blir kl 7 .. så men det er jo bare å vente hvis man skulle komme litt tidlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Ja, hvis vi rekker til Skedsmokorset på 1 time da...noe jeg tror er temmelig sikkert vi ikke gjør Det kommer an på tempoet oppover.. det er lite biler på E18 så tidlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Drar 05.30 fra wattenberg mener jeg å ha hørt Skiens folket skal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Jeg møter en kar der 06:30,så drar vi vel videre nokså kjapt. Flott vær blir det også,dette blir gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 8, 2006 Forfatter Share Skrevet September 8, 2006 M6Bjørn, du må jo komme 07 du og Da vi andre kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Da har jeg ferdig pakket..Ush..4.5timer søvn.. menmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 M6Bjørn og karen med M6 ville ikke kjøre sammen med oss hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Måtte komme opp før Vestfoldsmafian hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 Men hvor ble det av deg Gunnar?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå