Gunnar Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Jeg prøvde i det lengste å få et svar fra BMWCCN-folkene på om jeg fikk kjøre med sprekt frontrute, men fikk aldri noe svar, på tross av to purringer, så da gav jeg heller faen. De ville visst ikke ha meg der. Det hadde sikkert ikke blitt til at jeg hadde kjørt så mye uansett, men gadd ikke dra 50 mil for å ikke kjøre i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 Kjenner ikke du Gaute da? Trodde han satt i banekomiteen jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Gaute er formann i BMWCCN avd. Rogaland. Trodde det var hans verv for tiden.. men mulig han sitter i banekomitéen i tillegg. Regna med det var Røsand, Svendsen, m.fl. som var banegjengen. Mener det var sistnevnte som tok teknisk på meg sist gang på Våler. Uansett dårlig at jeg ikke kunne få noe svar på forumet, for jeg la tross alt inn spørsmål om det en god del dager før treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 Ja, det er jeg enig i. Hvem henvendte du deg til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Som sagt på forumet, i invitasjonstråden. Du svarte der selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Skikkelig synd at du ikke fikk svar på dette; Gunnar. Du har rett mht mitt verv i klubben. Jeg sitter ikke i banekomiteen, men er med under gjennomføringen av treffet, og som instruktør/sporvalgsviser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Jaja.. vi arrangerte treff selv på Rudskogen 1 uke etter - ikke at jeg fikk så mange rundene der da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Gunnar, du kan stenge denne nå hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Kjenner ikke du Gaute da? Trodde han satt i banekomiteen jeg? Gaute er formann i BMWCCN avd. Rogaland. Trodde det var hans verv for tiden.. men mulig han sitter i banekomitéen i tillegg. Regna med det var Røsand, Svendsen, m.fl. som var banegjengen. Mener det var sistnevnte som tok teknisk på meg sist gang på Våler. Uansett dårlig at jeg ikke kunne få noe svar på forumet, for jeg la tross alt inn spørsmål om det en god del dager før treffet. Nå er jeg med i banekomitèen. Og det er Bjørn Hetland som er formann i Rogalandsavdelingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Nå er jeg med i banekomitèen. Og det er Bjørn Hetland som er formann i Rogalandsavdelingen. Gratulerer med nytt verv da. Bjørn er han som kaller seg Gribben eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Nå er jeg med i banekomitèen. Og det er Bjørn Hetland som er formann i Rogalandsavdelingen. Gratulerer med nytt verv da. Bjørn er han som kaller seg Gribben eller? Takk. Det er gribben, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå