Håkon318is Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Hei, vet det er mange poster på akkurat dette temaet, men vil få det overstått. Har en Bmw E36 318i. 92-modell. Noen som har tips om hvordan man får bassen inn i bilen ? Har 2 x 12" Basskasse bak i bilen, men lurer på om jeg skal lage to hull/rør i hattehylle eller om jeg skal skjære ut platen bak midten av bakseteryggen. Hvor store skal hullene være ? Går det ann og bare ta ut litt av plata under hattehyllen uten å ta hull i stoffet. Hvordan blir dette ? Noen som har erfaring med dette ? Hadde vært veldig fint med noe svar og eventuelt bilder. MVH Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Du trenger strengt tatt ikke høyttalerene i hattehyllen, så du kan skru ut boksene med disse (vipp av grillene i hattehylla, å det er 2 skruer på hver) Så vil du få betydelig mere bass inn i bilen, å den ser/er like hel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 hmm tenkte litt på det ja, men hvordan skal jeg gjøre det med gitteret mener du ? Skal jeg ta et av? blir det noe fint? Lakkere gitteret ? Skrur jeg de ut fra inne i bilen ? Takk for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 går jo ann å ta ut høyttalerne, og sette gitteret tilbake. så slipper du å bare ha ett "hull" der. så ser det også kanskje en smule mere gjennomført ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 ja, hørtes bra ut det, får se hva jeg får til. Tusen takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 går jo ann å ta ut høyttalerne, og sette gitteret tilbake. så slipper du å bare ha ett "hull" der. så ser det også kanskje en smule mere gjennomført ut. Det var det jeg mente. Tingen var at du må ta bort gitteret, for å komme til skruene til høyttalerkassene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 noen som har ett bra forslag til kasse med bassport inn i baksete "luka"? og 2x12" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 Kjøp deg en Fusion kasse med 2x 12" som er i en sinnsykt bra Mdf kasse med plexiglass i front og neonlys drit fin og se på også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Kjøp deg en Fusion kasse med 2x 12" som er i en sinnsykt bra Mdf kasse med plexiglass i front og neonlys drit fin og se på også. Eller bare bygg en rå kasse selv! Bedre passform og bedre utseende om du gjør det riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Eller bare bygg en rå kasse selv! Bedre passform og bedre utseende om du gjør det riktig! støtter denne ArildJr, det er bedre å bygge seg en kasse selv. ta mål av bagasjerommet ditt. inn mot seteryggen. så finner du ut av hvor stor kasse/hvor mange liter, elementene dine skal ha. så setter du i gang med å snekre. ikke regn med att det låter som best første gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå