Ole@Automote Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Har kjøpt meg 523 e39 med deffekt varmluftsvifte. Har en mistanke om att motstanden der er gåen, har plukket ut den men trenger hjelp til å måle den Noen som veit hvordan det skal foregå. er 5 poler nedi kontakten, hva slags verdier skal jeg se etter. Er bare kontakt mellom to poler der fant jeg ut med multimeteret, men det sier meg ingenting Sikker på att det er noen der ute som kan hjelpe meg
zaggy0ya Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Har kjøpt meg 523 e39 med deffekt varmluftsvifte.Har en mistanke om att motstanden der er gåen, har plukket ut den men trenger hjelp til å måle den Noen som veit hvordan det skal foregå. er 5 poler nedi kontakten, hva slags verdier skal jeg se etter. Er bare kontakt mellom to poler der fant jeg ut med multimeteret, men det sier meg ingenting Sikker på att det er noen der ute som kan hjelpe meg Det er en ganske normal mangel på e 39. motstanden/sluttsteget er nok gåent. vi bytter disse stadig vekk.. bmw delenummer: 64116923204. veil utsalgspris er 900,- inkl. mva.
Ole@Automote Skrevet September 5, 2006 Forfatter Skrevet September 5, 2006 Hmm dette viste jeg allerede da Men jeg er ikke 100% sikker på att det er den som er deffekt hadde vært greit å fått målt den motstanden
jarli Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Har kjøpt meg 523 e39 med deffekt varmluftsvifte.Har en mistanke om att motstanden der er gåen, har plukket ut den men trenger hjelp til å måle den Noen som veit hvordan det skal foregå. er 5 poler nedi kontakten, hva slags verdier skal jeg se etter. Er bare kontakt mellom to poler der fant jeg ut med multimeteret, men det sier meg ingenting Sikker på att det er noen der ute som kan hjelpe meg Jeg har også problemer med "motstanden" på min e38.."Motstanden" er ikke lik på e38 og e39, så jeg kan nok ikke hjelpe deg med måledata..Men da jeg målte min, fant jeg ut at den gav nok spenning til vifta, men den klarte ikke gi nok strøm..Ta derfor og kople 12V fra batteriet, direkte på vifta. Dersom den blåser for full guffe, er det mest sannsynlig vifta Jeg kommer forresten til å bytte vifta også, bare for å være helt sikker..Iom. at jeg ødela den nye motstanden også Lykke til
Ole@Automote Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 Har nå bytta motstand og det funka saken løst Vifta var helt død.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå