Ole-Magne Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/scooter/de ... nr=1228389 på tide med nytt vinter kjøretøy, skal selge min gamle... løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornab Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Blir det bil eller ny scooter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 ja... enten eller hehe blir nokk skuter, E21 323a va no mest en liten drøm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hnrik Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 ikke for å pirke men det skrives scooter:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 ikke for å pirke men det skrives scooter:P skuter-scooter lite å jøre i dag? her sier vi skuter eller snøskuter, scooter blandes ofte med de skutermopedene som kjører rundt med på sommeren... eller var det scootermoped. samma d egentli, regner med at de som ser anonsen klarer å forstå hva jeg mener mener jeg så en tråd om å ikke ødelegge salgstrådene til andre her om dagen. Lurer på om kansje har lest den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 For å rasere tråden din helt så tilføyer jeg dette: TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving) snøskuter snø|scooter el. ~skuter beltedrevet scooterlignende motorkjøretøy som brukes utenfor vei på vinterføre ~skuter el. ~scooter s d Med andre ord, det er valgfritt om man vil si scooter eller skuter. Merk: å si squatter er ikke tillatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 For å rasere tråden din helt så tilføyer jeg dette:TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving) snøskuter snø|scooter el. ~skuter beltedrevet scooterlignende motorkjøretøy som brukes utenfor vei på vinterføre ~skuter el. ~scooter s d Med andre ord, det er valgfritt om man vil si scooter eller skuter. Merk: å si squatter er ikke tillatt. hehe, squatter isted for å "rasere" den helt så kan du bare kjøpe den... så kan jeg slette alt så slipper vi dette e kansje litt feil å selge scooter/skuter no da, er ikke kommet snø enda... Eller er det kansje SNE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Har den vært registrert tidligere ? Eller bare kjørt uten skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Fy faen!! Når jeg ser de bildene får jeg rett og slett bare vann i munn..! Herregud perfekt dag for "crusing" på fjellet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 22, 2006 Forfatter Share Skrevet September 22, 2006 Har den vært registrert tidligere ? Eller bare kjørt uten skilter Den har vært regirtrert fra des -04, men skiltet sto bak til å begynne med. åsså flyttet jeg det fram på vindskjermen etter de nye reglene kom... teite regeler egentli, spesielt når skuteren ikke har plass for skiltene forran. så e bare tilfeldighet at nr ikkje vises på bildene Fy faen!! Når jeg ser de bildene får jeg rett og slett bare vann i munn..!Herregud perfekt dag for "crusing" på fjellet! Ja ikke sant Gleder meg til en ny lang vinter, håper det blir mange fine turer i år åsså.. Er bare å kjøpe så kan du komme opp hit å kjøre i lamme meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå