Gå til innhold

snøskuter til salgs

Ole-Magne
 Share

Anbefalte innlegg

ikke for å pirke men det skrives scooter:P

skuter-scooter

lite å jøre i dag? :lol::lol:

her sier vi skuter eller snøskuter, scooter blandes ofte med de skutermopedene som kjører rundt med på sommeren... eller var det scootermoped. samma d egentli, regner med at de som ser anonsen klarer å forstå hva jeg mener 8)

mener jeg så en tråd om å ikke ødelegge salgstrådene til andre her om dagen. Lurer på om kansje har lest den? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å rasere tråden din helt så tilføyer jeg dette:

TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)

snøskuter snø|scooter el. ~skuter beltedrevet scooterlignende motorkjøretøy som brukes utenfor vei på vinterføre ~skuter el. ~scooter s d

Med andre ord, det er valgfritt om man vil si scooter eller skuter. Merk: å si squatter er ikke tillatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å rasere tråden din helt så tilføyer jeg dette:

TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)

snøskuter snø|scooter el. ~skuter beltedrevet scooterlignende motorkjøretøy som brukes utenfor vei på vinterføre ~skuter el. ~scooter s d

Med andre ord, det er valgfritt om man vil si scooter eller skuter. Merk: å si squatter er ikke tillatt.

hehe, squatter :lol: isted for å "rasere" den helt så kan du bare kjøpe den... :wink:

så kan jeg slette alt så slipper vi dette :lol: e kansje litt feil å selge scooter/skuter no da, er ikke kommet snø enda... Eller er det kansje SNE :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Har den vært registrert tidligere ? Eller bare kjørt uten skilter :D

Den har vært regirtrert fra des -04, men skiltet sto bak til å begynne med. åsså flyttet jeg det fram på vindskjermen etter de nye reglene kom... teite regeler egentli, spesielt når skuteren ikke har plass for skiltene forran. så e bare tilfeldighet at nr ikkje vises på bildene :wink:

Fy faen!! Når jeg ser de bildene får jeg rett og slett bare vann i munn..!

Herregud perfekt dag for "crusing" på fjellet!

Ja ikke sant :D Gleder meg til en ny lang vinter, håper det blir mange fine turer i år åsså.. Er bare å kjøpe så kan du komme opp hit å kjøre i lamme meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...