Gå til innhold

antenneproblemer!!!


 Share

Anbefalte innlegg

Nå trenger jeg hjelp!Kort om problemet:(318 e46 "99)Byttet den orginale med en helt ok sony og nå er radio signalene helt elendig. Det var de også med den orginale spilleren. Har hørt med folk som tror de kan detta, men ingen kan gi noe godt svar (ikke engang bmw)Noen mener jeg må bytte hele bakruta,men det er uaktuelt.Vet det finnes en antenneforsterker et sted, men hvor?? Har også lest i forumet at en hvit ledning må tilkobles,men den finnes ikke hos meg.(evnt i iso klossen, men da er den jo tilkoblet spillern??)Har kjøpt iso overgang som skal være til min bil. Er det rett å slett dritt å ha antenna i bakruta.Må jeg leve med detta??Virker om det er en del kloke hoder her inne,så jeg håper på gode innspill....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På E36 er det antenne forsterker. På E36 henger den i stolpen med bakvinduet på venstre side. Er sikkert slik på E46 også. På E36Den skal ha strøm ifra en hvit ledning som kommer ifra spilleren. Får ikke antenne forsterkeren strøm så virker radioen veldig dårlig..

Hvis du har en hvit ledning så kobler du den på remote ledningen(Blå) som kommer ut av spilleren din. Da starter antenne forsterkeren hver gang du setter på tenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...